Jeśli nauka, to tylko od praktyków biznesu. I to takich, którzy odnoszą sukcesy na rynku, pełniąc kluczowe role w firmach czy też prowadząc je.
Zarządza produkcją w firmie z branży lotniczej. Specjalizuje się w rozwoju i zarządzaniu globalnym łańcuchem dostaw.
Doktor nauk ekonomicznych ze specjalizacją w dziedzinie zarządzania. Prowadzi szkolenia dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz samorządów, przygotowuje studia wykonalności i oceny projektów inwestycyjnych PCM.
opiekun merytoryczny kierunku:
Specjalizuje się w dziedzinie bankowości i finansów. Autorka licznych publikacji naukowych oraz kursów distance learning z zakresu ekonomii.
Odbyła aplikację sędziowską i złożyła egzamin sędziowski w Sądzie Apelacyjnym w Rzeszowie. Na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie uzyskała stopień naukowy doktora nauk prawnych w zakresie prawa.
Redaktor programu Lex Polonica. Współpracowała z Fundacją Wspierania Inicjatyw Ekologicznych i Federacją Zielonych w Krakowie. Aplikacja sędziowska, praca w kancelarii radcowskiej.
Jest menedżerem z doświadczeniem zdobytym w firmach polskich i międzynarodowych, m.in. Pioneer, Netia, Allianz. Po ponad 20 latach spędzonych w międzynarodowych korporacjach, pracuje jako trener/konsultant biznesu.
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rzeszowie. Pedagog, pedagog leczniczy, zawodowy mediator, biegły sądowy ds.pedagogiki i spraw opiekuńczych (rodzinnych).
Współautor i współrealizator kilkunastu projektów krajowych i międzynarodowych. Kierownik Zespołu Projektowego WSIiZ, wspomagającego pracowników Uczelni w przygotowywaniu projektów finansowanych głównie z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Doktor ekonomii w zakresie nauk o zarządzaniu. Posiada praktyczne doświadczenie techniczne, doradczo-analityczne oraz menedżerskie.
Specjalista z obszaru analityki biznesowej, analizy i projektowania informatycznych systemów zarządzania, baz danych oraz technologii agentowych.
Egzaminator ECDL: Core, Advanced, e-Obywatel, e-Urzędnik, e-Nauczyciel. Instruktor Cisco: CCNA, Information Technology Essentials I i II, Panduit Network Infrastructure Essentials, Fundamentals of Wireless LANs, CCNA Security.
Egzaminator ECDL: Core, Advanced, e-Obywatel. Instruktor Akademii Cisco: CCNA, Information Technology Essentials I i II, Fundamentals of Wireless LANs, CCNA Security.
Członek International Project Management Association Polska; certyfikowany kierownik projektów – IPMA C oraz Prince, akredytowany Konsultant Funduszy Europejskich.
Dyrektor Zarządzający i Doradca Personalny w K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego. Partner i doradca HR dla Państwowej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych .
Prowadził działalność projektową dla przemysłu, dla którego projektował produkty i marki handlowe. Jest autorem kilkudziesięciu wzorów przemysłowych zastrzeżonych w Urzędzie Patentowym RP i wielu wdrożeń do produkcji przemysłowej.
Wykładowca w Katedrze Reklamy, Grafiki Komputerowej i Nowych Mediów na WSIiZ. Jednen z głównych organizatorów Konferencji InternetBeta.
Od 1996 roku programista, projektant, architekt i szef zespołów deweloperskich w firmie Asseco Poland S.A. Współtwórca rozwiązań dla sektora bankowego, specjalizujący się w budowaniu systemów transakcyjnych i sprzedażowych.
Dydaktyk, szkoleniowiec i praktyk w zakresie prawa medycznego i zarządzania podmiotem leczniczym. Autorka ponad 150 publikacji naukowych i popularnonaukowych dotyczących prawa i ochrony zdrowia. Ekspert serwisu Prawo i Zdrowie.
Jest ekspertem w zakresie wdrożeń systemów klasy ERP (oprogramowanie firmy SAP).Pełnił rolę kierownika jakości projektu wdrożenia systemu SAP ERP w Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Wieloletni konsultant sieci informacyjno-doradczej Euro Info Centre. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowniczymi, tworzeniu i rozwoju oferty biznesowej skierowanej do instytucji publicznych i podmiotów gospodarczych.
Zaliczany jest do grona prekursorów wprowadzania błyskawicznych technik nauczania.Twórca i dyrektor Centrum Edukacyjnego Weles. Należy do założycieli Polskiego Stowarzyszenia NLP.
Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programów POWER i POIR, ekspert Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwa Rozwoju oraz regionalnych programów operacyjnych.
Jest doktorem nauk humanistycznych. Specjalizuje się w zakresie ergonomii, psychologii i pedagogiki pracy oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Jest autorem wielu prac naukowych oraz materiałów dydaktycznych.
Jako akademik i profesjonalny konsultant przeprowadził wiele badań związanych z ekonomią aglomeracji miejskich, gospodarki mieszkaniowej, transportu i zatrudnienia w Wielkiej Brytanii. Prowadzi badania w zakresie technologii i ekonomii obrony narodowej oraz zarządzania obronnością
Trener IT Security, ekspert z zakresu bezpieczeństwa informacji w organizacji ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa behawioralnego. Egzaminator ECDL, ECDL ADVANCED, E-Nauczyciel, E-Citizen.
Trener licencjonowanych szkoleń informatycznych takich firm jak Sun, Cisco z zakresu baz danych, sieci komputerowych i programowania. W czasie swojej kariery zawodowej prezes zarządu firmy informatycznej E-service.
Ekonometryk, absolwent Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (1974), dr nauk ekonomicznych (1984), od 2003 r. prof. Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, w latach 2011 – 2013 wiceprezes Najwyższej Izby Kontroli.
Ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce. Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych.
Prowadzi zajęcia dydaktyczne z przedmiotów: Podstawy zarządzania, Organizacja i zarządzanie, Kierowanie zespołami ludzkimi, Komunikacja interpersonalna. Realizuje autorskie programy szkoleń ukierunkowane na rozwój osobisty i zawodowy pracowników.
Ekspert Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Edukacji. Członek Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego, wiceprzewodniczący Komisji Ekonomiczno-prawnej Rady Głównej, adwokat.
Audytor wewnętrzny i zewnętrzny GMP. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte w organizacjach branży farmaceutycznej, Polfa IVAX Kutno S.A, Polfa Kutno S.A. Group of TEVA, ICN Polfa Rzeszów Group of Valeant.
Trener i konsultant zarządzania. Jest akredytowanym coachem International Coach Federation (ICF) na poziomie Associate Certified Coach (ACC).
Dyrektor Pionu Zarządzania Zasobami Ludzkimi WSIiZ, Dyrektor Podkarpackiego Klubu HR. Organizatorka największych w regionie Podkarpackich Targów Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania, doradztwa zawodowego, rynku pracy.
Specjalista ds. finansów przedsiębiorstw i analizy ekonomiczno-finansowej. Praktyk biznesu – prezes, członek zarządów i rad nadzorczych oraz likwidator spółek prawa handlowego.
Dietetyk kliniczny w Poradni Dietetycznej w Centrum Medycznym Medyk w Rzeszowie. Popularyzatorka wiedzy żywieniowej, współorganizatorka eventów i wydarzeń dietetycznych.
Rzeczoznawca majątkowy w zakresie szacowania nieruchomości. Prezes Zarządu i założyciel Podkarpackiego Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych w Rzeszowie. Przygotowała ponad 5 tysięcy wycen nieruchomości dla jednostek administracji publicznej oraz osób fizycznych i prawnych.
Posiada uprawnienia auditora wiodącego oraz trenera z zakresu motoryzacji, doskonalenia procesów i ochrony środowiska. Pełniła funkcję Automotive Managera TUV NORD w rejonie Europy Środkowej.
Generał Brygady, uczestnik misji pokojowych. Członek wielu krajowych i międzynarodowych stowarzyszeń zajmujących się problematyką bezpieczeństwa.
Praktyk z wieloletnim doświadczeniem pracy w dziedzinie handlu zagranicznego i logistyki międzynarodowej. Posiada certyfikat Quality Management Officer wydany przez RW TÜV, Essen. Prowadził własną agencję handlu zagranicznego.
Ma ponad 15 lat doświadczenia w firmach produkcyjnych jako konstruktor, inżynier procesowy, specjalista ciągłego doskonalenia, manager programu inicjatyw pracowniczych w tym 13 lat w firmach sektora lotniczego.
Pracowała jako główna księgowa i kadrowa. Od kilkunastu lat trener-wykładowca rachunkowości finansowej i budżetowej.
Trener, coach, konsultant, manager, doradca. Od kilkunastu lat z sukcesami przekazuje swoją wiedzę, prowadząc szkolenia z zakresu zarządzania, przywództwa, CSR czy komunikacji w zespole.
Uzyskał tytuł zawodowego tresera psów, dzięki czemu może pomagać ludziom w rozwiązywaniu problemów behawioralnych zwierząt. Poszerza swoją wiedzę na kursach zawodowych, licznych seminariach i szkoleniach.
Doświadczenie praktyczne w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem zdobywa wspierając rodzinne przedsiębiorstwo Nexdiag Sp. z o.o., w ramach którego powstają innowacyjne rozwiązania dla branży motoryzacyjnej.
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół logistyki zwrotnej, zarządzania obsługą klienta, smart city oraz CSR. Autorka licznych artykułów w tematyce TSL.
Monitor Badań Klinicznych (Clinical Research Associate) w jednej z wiodących firm typu CRO na świecie. Od 2021 roku wykładowca WSIiZ.
Od ponad 20 lat związana z branżą informatyczną, od ponad pięciu zaangażowana w zarządzanie ludźmi oraz projektami. Jest posiadaczem między innymi takich certyfikatów jak PMP®, PSM I, AgilePM®, ITIL4®.
Autorka innowacji pedagogicznych i realizatorka własnych programów autorskich. Obecnie zajmuje się problematyką zewnętrznego nadzoru pedagogicznego.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując jako księgowa, a następnie biegły rewident w podmiocie uprawnionym do badania sprawozdań finansowych.
Inżynier ochrony środowiska, łączący zarządzanie zrównoważonym rozwojem organizacji z doświadczeniem handlowym i marketingowym.
Absolwent Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki. Niezależny Ekspert ds. efektywności energetycznej, Audytor Wiodący Systemów Zarządzania Energią według ISO 50001, Audytor energetyczny.
Od ponad 20 lat specjalizuje się w strategicznym brandingu i marketingu (Brand Strategy, Competitive Marketing Strategies, Cross-Cultural Consumer Psychology). Pracował dla agencji brandingowych, marketingowych i reklamowych na całym świecie. Profesor wizytujący na prestiżowych uniwersytetach w Ameryce Łacińskiej i Europie
Trener w programie Akademii Sieciowej Cisco z zakresu szkoleń: IT Essentials, CCNA, Network Security, Cybersecurity Operations. Autoryzowany “Instructor Trainer” w programie Akademii Sieciowej Cisco dla szkoleń: IT Essentials, CCNA, Network Security.
Prodziekan Kolegium Medycznego ds. kierunku Dietetyka i wykładowca w Katedrze Chorób Cywilizacyjnych i Medycyny Regeneracyjnej na WSIiZ w Rzeszowie.
Od kilkunastu lat zajmuje się jakością w branży motoryzacyjnej. Przez 10 lat jako Kierownik Jakości w firmie produkującej metalowe elementy do pasów bezpieczeństwa oraz poduszek powietrznych.
Auditor wiodący systemu bezpieczeństwa informacji wg normy ISO 27001, kwalifikowany auditor procesu wg podręcznika VDA 6.3 (VDA-QMC) oraz wewnętrzny auditor systemu zarządzania jakością wg IATF 16949.
Trener, auditor, konsultant, posiada uprawnienia VDA QMC w zakresie VDA 6.1, Core Tools oraz uprawnienia kwalifikowanego auditora IATF
Prowadzi szkolenia i konsultacje w tematyce jakościowej, skierowane głównie do branży motoryzacyjnej. Współpracuj z kilkudziesięcioma firmami m.in. z TUV NORD, SGS oraz z wyższymi uczelniami takimi jak WSB w Dąbrowie Górniczej, WSB czy ŚWSZ w Katowicach.
Auditor wewnętrzny systemów zarządzania ISO 9001 i IATF 16949, auditor VDA 6.3. Od roku 2021 związany z firmą SQD Alliance jako trener i doradca.
Dyrektor – Pełnomocnik ds. Systemów Zarządzania i Doskonalenia w firmie BURY Sp. z o.o., trener, konsultant w firmie SQD Alliance.
Certyfikowany trener, doradca, coach (Practitioner Coach Diploma, akredytacja Noble Manhattan Coaching oraz International Institut of Coaching & Mentoring), wykładowca akademicki.
Prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło, jest ekspertem z zakresu ekonomii, badań społecznych i public relations. W szczególności zajmuje się problematyką planowania i zarządzania w sytuacjach kryzysowych.
Prawnik, radca prawny, wykładowca, mentor, coach. Przez kilkanaście lat związany zawodowo z grupą Skanska.
Adwokat, prowadzi własną Kancelarię Adwokacką. Od 10 lat specjalizuje się w prawie zamówień publicznych oraz prawie nowych technologii (IT).
Pasjonat e-maili, mailingów i newsletterów. Od 2010 zaprojektował setki mailingów, posegmentował kilka milionów subskrybentów, opisał kilkanaście case study i wywalczył parę nagród. Autor książki E-mail marketing oswojony.
Praktyk marketingu. Specjalizuje się w marketingu cyfrowym i strategii sprzedażowej oraz marketingowej, w tym zarządzaniu i wdrażaniu platform programmatic oraz systemach automatyzacji marketingu.
Praktyk reklamy i marketingu, pracował m.in. dla takich marek jak Volkswagen, Nikon, Łomża, Vanish, Malma, Góralki czy Traficar
Projektant chatbotów oraz strategii marketingowych. Autor publikacji i szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci, a także narracji i literaturoznawstwa.
Trener umiejętności miękkich w zakresie komunikacji interpersonalnej, negocjacji w biznesie, budowania zespołu, autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz pracy zespołowej.
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii (Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych, rok 2016), magister ekonomii (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Wydział Ekonomiczny, rok 2009).
Specjalista w dziedzinie zarządzania informacją o produkcie. Optymalizuje i rozwija systemy ecommerce.
Lider zespołu specjalistów ds. testowania oprogramowania w firmie SoftSystem. Certyfikowany testerem i analitykiem ISTQB® posiada certyfikaty ISTQB Foundation Level i ISTQB Advanced Level – Test Analyst wydane przez Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych.
Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół: historii kabaretu, roli satyry, teorii komizmu, radiofonii tradycyjnej i internetowej, komunikacji społecznej.
Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Rzeszowie. Doktor nauk prawnych – specjalność prawo finansowe.
Doradca, trener, auditor wiodący wg. IRCA w zakresie Zarządzania Jakością, Środowiskiem oraz Bezpieczeństwem i Higieną Pracy.
Trener – specjalista w zakresie aktywizujących metod dydaktycznych. Prowadzi zajęcia z grywalizacji, gier kierowniczych, prognozowania i symulacji ekonomicznych.
Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Rzeszowie, wykładowca, mediator.
Magister Informatyki Stosowanej o specjalności Systemy Informatyczne w Zarządzaniu. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół: analityki, analityki internetowej, statystyki oraz big data.
Psycholog i trener biznesu. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek, trzykrotnym laureatem Nagrody Teofrasta za najlepszą książkę psychologiczną oraz czterokrotnym laureatem nagrody Książka dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Współpracuję z liderami technologicznymi. Wdrażam zmianę implementując zintegrowane systemy informatyczne klasy ERP (Partner Comarch), systemy workflow (Partner Premium Webcon), rozwiązania produkcyjne (MES i APS) oraz logistyczne i controllingowe (WMS, BI). Interesuję się robotyzacją (RPA) i zwinnymi metodykami prowadzenia projektów.
Menedżer IT. Specjalizuje się w analizie, projektowaniu, wdrażaniu i badaniu aplikacji komercyjnych.
Menadżerka od lat związaną z rynkiem usług medycznych. Zarządza centrami medycznymi, których profil działalności obejmuje opiekę nad pacjentami abonamentowymi, prywatnymi i NFZ.
Doradca biznesowy, menedżer ds. procesów biznesowych, specjalista z zakresu ekonomii społecznej.
Prezes zarządu Spółki Mobitouch sp. z o.o. specjalizującej się w produkcji oprogramowania dedykowanego i aplikacji mobilnych.
Dyrektor d/s Zarządzania Jakością oraz Pełnomocnik ZSZJ w firmie „SoftSystem” Sp. z o.o.
Specjalista zarządzania produkcją, prognozowania popytu oraz zarządzania zasobami ludzkimi
Trener, szkoleniowiec, doradca z zakresu prawa, prowadzenia działalności gospodarczej, kompetencji miękkich, ekonomii społecznej, innowacji w tym innowacji społecznych oraz dostępności.
Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Rzeszowie, mediator wpisany na listę stałych mediatorów przy Sądzie Okręgowym w Rzeszowie.
Menedżer, trener zarządzanie jakością produkcji.
Specjalizuje się w transformacjach i projektach optymalizacyjnych, łączy szkolenia ukierunkowane na optymalizację z uzupełnieniem kompetencji miękkich tj. komunikacja, delegowanie, zarządzanie zespołem, budowanie autorytetu, kompetencje liderskie.
Trener umiejętności w zakresie budowania i zarządzania zespołem, wykorzystania innowacyjnych narzędzi dydaktycznych w nauczaniu, negocjacji i komunikacji w zespole.
Specjalista kynoterapii, mgr fizjoterapii, oligofrenopedagog, terapeuta terapii taktylnej, nauczyciel akademicki, behawiorysta i instruktorka szkolenia psów.
Senior HR Specialist w firmie IT. Ma doświadczenie w prowadzeniu pełnych procesów rekrutacyjnych End to End na różne stanowiska.
Uczestnik konkursów wzorniczych i prelegent konferencji naukowych. Twórca modeli i wzorów prototypowych przemysłu meblarskiego.
Specjalista z dziedziny zdrowia publicznego, audytor wiodący ISO 9001. Od początku swojej kariery zawodowej związany z sektorem systemu ochrony zdrowia w Polsce.
Zastępca Dyrektora ds. Administracyjnych w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. Pełnił także funkcję Dyrektora Departamentu Ochrony Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
Specjalista transportu drogowego. Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie przepisów dotyczących przewozu towarów niebezpiecznych.
Jestem dietetykiem (lic., 2015), psychologiem (mgr 2017), psychodietetykiem (2018) oraz psychoterapeutą psychoanalitycznym w procesie certyfikacji w Polskim Towarzystwie Psychoterapii Psychoanalitycznej w Warszawie.
Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Ukończyła czteroletni całościowy kurs Psychoterapii Integracyjnej w Collegium Medicum UJ oraz studia podyplomowe na kierunku Seksuologia Kliniczna.
Dyrektor ds. rozwoju w EcoMS Consulting Sp. z o.o., doktor nauk technicznych w dziedzinie bezpieczeństwa pracy, biegły sądowy z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
Absolwentka prawa. Specjalizuje się w szeroko pojętym prawie cywilnym, jak również doskonali swoje umiejętności w zakresie prawa handlowego i celnego.
Praktyk z obszaru TSL. Na co dzień zajmuje się sprzedażą usług transportu na terenie Unii Europejskiej.
Ma za sobą doświadczenie pracy w strukturach Krajowej Administracji Skarbowej. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół unijnego, krajowego oraz międzynarodowego prawa celnego.
Ekspertka ds. e-marketingu oraz e-commerce, zawodowo związana z agencją Ideo Force s. z o.o. gdzie łączy role Wiceprezesa Zarządu i Client Service Director.
Specjalistka BHP i Ochrony Środowiska z ponad 15 letnim doświadczeniem w zakładach przemysłowych oraz projektach budowlanych. Inspektor ochrony przeciwpożarowej, Inspektor Bezpieczeństwa Laserowego.
Specjalista strategicznego rozwoju przedsiębiorstw z branży lotniczej – portów lotniczych i linii lotniczych.
Specjalista z zakresu testowania oprogramowania. Zajmuje się weryfikacją, walidacją oraz wdrażaniem laboratoryjnych systemów informatycznych.
Pasjonat branży IT. Doświadczenie zdobył w projektach dotyczących rozwoju aplikacji mobilnych, webowych oraz desktopowych. Posiadacz certyfikatów KMP, PSM I, PSM II, PSPO.
Trener biznesu, konsultant, koordynator projektów.
Certyfikowany analityk biznesowy AgileBA® APMG International oraz Professional Scrum Masterem I certyfikowany przez Scrum.org.
Akredytowany trener Change Management i PRINCE2. Ma ponad dwudziestoletnią praktykę w m.in. realizacji projektów biznesowych związanych z poprawą efektywności przedsiębiorstw.
Trenerka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu różnorodnymi projektami z dziedziny reklamy, mediów, marketingu i PR.
Architekt, absolwent Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej w Gliwicach, projektant grafiki i form użytkowych.
Doktor nauk technicznych w dyscyplinie informatyka. Jej zainteresowania naukowe skupiają się wokół problematyki programowania komputerów (w szczególności w językach C++ i Java), wnioskowania, systemów ekspertowych, zbiorów przybliżonych i zbiorów rozmytych.
Specjalistka ds. bezpieczeństwa i monitorowania zgodności w branży lotniczej. Realizowała między innymi proces wdrożenia SMS do organizacji Part-145 oraz przygotowania organizacji CAMO do procesu certyfikacji.
Prowadzi własną działalność gospodarczą zajmując się doradztwem, analizami rynkowymi, wycenami samolotów oraz tłumaczeniem dokumentacji lotniczej.
Prowadzi rozbudowane strategie Marketing Automation oraz realizuje działania mające na celu nawiązywanie długotrwałych relacji z Klientami za pośrednictwem kanału e-mail.
Doktor nauk medycznych. Specjalistka w dziedzinie makijażu, pasjonatka medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej.
Specjalistka z dziedziny kosmetologii – kosmetyczka z kilkunastoletnim stażem. Trener Elite Trainer PMU, finalistka Mistrzostw Polski w PMU 2023.
Specjalista w obszarze SEO oraz analityki internetowej. Na co dzień zajmuje się pozycjonowaniem stron, sklepów internetowych oraz wdrażaniem narzędzi analitycznych, a także przeprowadzaniem analiz i wizualizacją danych.
Radca prawny. Specjalizuje się w obsłudze korporacyjnej podmiotów gospodarczych, procesach transformacji spółek oraz w planowaniu sukcesji w firmach rodzinnych.
Partner w AXELO Prawo i Podatki, radca prawny, doradca podatkowy, doradca restrukturyzacyjny.
Radca prawny w kancelarii AXELO Prawo i Podatki, posiada bogate i wszechstronne doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorstw.
Radca prawny, specjalizuje się w prawie nieruchomościowym i zagadnieniach prawnych związanych z inwestycjami budowlanymi, prawie ochrony danych osobowych i zamówieniach publicznych oraz w prowadzeniu negocjacji umów gospodarczych.
Radca prawny, doradca restrukturyzacyjny. Posiada duże doświadczenie w doradztwie prawnym na rzecz przedsiębiorców, w szczególności dotyczącym umów w obrocie gospodarczym.
Manager ds. innowacyjnych ulg podatkowych w AXELO Prawo i Podatki, adwokat. Posiada kilkuletnie doświadczenie w obsłudze prawno-podatkowej przedsiębiorców.
Partner w AXELO Prawo i Podatki, radca prawny. Specjalizuje się w prawie handlowym, międzynarodowym oraz prawie podatkowym w obszarze wdrażania ulg i preferencji podatkowych.
Kosmetolog z ponad 15 letnią praktyką, doświadczony trener makijażu permanentnego.
Od 2004 roku związany z Grupą Cellfast na stanowisku dyrektora finansowego, a od 2010 roku również jako członek zarządu.
Założyciel Instytutu Fundacji Rodzinnych, adwokat, wspólnik zarządzający w AXELO Prawo i Podatki. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie prawnym i podatkowym oraz w projektach w zakresie fuzji i przejęć (M&A).
Założyciel Instytutu Fundacji Rodzinnych, radca prawny, wspólnik zarządzający w AXELO Prawo i Podatki. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym w obszarze planowania sukcesyjnego.
Dyrektor ds zapewnienia ciągłej zdatności do lotu oraz obsługi technicznej. Ma doświadczenie w pracy dla wiodących operatorów lotniczych w Polsce i na świecie w organizacjach Part-145 i Part-CAMO.
Właścicielka i założycielka salonu kosmetycznego „Place of Beauty Agnieszka Kwaśniak”, w którym realizuje się w zawodzie linergisty oraz prowadzi profesjonalne szkolenia z zakresu makijażu permanentnego brwi oraz stylizacji rzęs.
Specjalista w dziedzinie LinkedIn. Specjalizuje się w szkoleniach i wdrożeniach programów Social Selling i Employee Advocacy,
Specjalistka Social Media. Opracowuje kompleksowe strategie, plany, harmonogramy publikacji. Prowadzi analizy stron w mediach społecznościowych.
Architekt rozwiązań chmurowych. Specjalizuje się w systemach informatycznych wspomagających działalność przedsiębiorstwa (ERP), konsultant oraz trener systemu SAP ERP oraz SAP S/4HANA.
Absolwent psychologii. Posiada nadany przez APMG International certyfikat Approved Trainer in Change Management oraz Approved Trainer in Facilitation.
Psycholog, trener kompetencji społecznych, facylitator. Absolwentka Psychologii Stosowanej UJ oraz Diagnostyki Psychologicznej UG. Absolwentka rocznej Szkoły Trenerskiej BAZA 2010 oraz licznych kursów rozwijających kompetencje trenerskie.
Trener jogi śmiechu, trener zdrowia, mówca motywacyjny, mentor, dyplomowany Trener Biznesu.
Przez ponad 10 lat pracował na stanowiskach menadżerskich dla czołowych operatorów logistycznych, między innymi Schenker, Rohlig Suus Logistics, InPost. Od 6 lat pracuje jako dyrektor logistyki i dystrybucji w Walstead Central Europe.
Solutions Architect i szef zespołu Data Engineering w Xebia Poland. Od ponad 20 lat związany z branżą IT.
Doktor nauk technicznych. Prowadzi badania w dziedzinie drążenia danych, odkrywania wiedzy w bazach danych, inteligentnej analizy eksploracyjnej danych, uczenia maszynowego, systemów ekspertowych.
Asystent w Katedrze Inteligentnych Systemów i Sieci. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół: sieci komputerowych, bezpieczeństwa sieci komputerowych, sieci sensorowych oraz Internetu Rzeczy.
Radca prawny. Doradza przedsiębiorcom, między innymi w zakresie prawa ochrony danych osobowych oraz prawa e-commerce.
Doktor nauk technicznych. Prowadzi szkolenia CCNA, CCNP, CCNA Security, CCNA Cybersecurity Operations, IoT Fundamentals.
Manager i podcaster w środowisku e-commerce. Pełni rolę CEO spółki Farmer Direct, która jest właścicielem serwisu LokalnyRolnik.pl.
Pasjonatka pięknych wnętrz. Swoje hobby zamieniła na zawód i pracuje jako Projektantka Wnętrz.
Analityk danych, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji, baz danych i narzędzia Power BI.
Senior Online Advertising Specialist w agencji Ideo Force. Prowadzi szkolenia z zakresu Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics oraz Google Tag Manager.
Senior HR Manager w Deloitte, koncentruje się na budowaniu strategii HR dla sektora IT w Europie Środkowej.
Audytor energetyczny w firmie Enetech Sp. z o.o. Prowadzi prace badawcze w obszarze magazynów ciepła i chłodu opartych o materiały zmiennofazowe.
Posiada doświadczenie zawodowe od specjalisty zajmującego się monitorowaniem i analizą mediów energetycznych w zakładzie produkcyjnym do trenera, wdrożeniowca i auditora wiodącego systemów zarządzania ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 i ISO 50001.
Współautorka i koordynatorka projektów realizowanych między innymi ze środków publicznych – w tym UE. Posiada certyfikaty m.in.: AgilePM, Certyfikat PRINCE2 Fundation, IPMA D, M_o_R® Foundation, M_o_R® Practitioner, P3O® Foundation oraz P3O® Practitioner.
Konsultant ds. projektów, pełni jednocześnie funkcję lidera Biura Zarządzania Projektami. Jest trenerem wewnętrznym oraz autorem kursów e-learningowych z zakresu zarządzania projektami.
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania projektami, w tym w branży HVAC, automotive i od ostatnich 5 lat w IT. K. Swoje kompetencje potwierdza wieloma certyfikatami, m.in. PMP®, IPMA D, PSM II, AgilePM, ITIL 4.
Mgr inż. informatyki, specjalista w zarządzaniu projektami start-up oraz projektami związanymi z reorganizacją i restrukturyzacją firm.
Posiada certyfikaty Kierownika Projektów wg metodyki IPMA Level C oraz PRINCE2, certyfikat GPM-b, Agile PM, jest specjalistą Change Management zgodnie z metodyką PRINCE2, specjalistą w zakresie metodyki P3O, Program Management (MSP), a także czynnym Asesorem IPMA Polish Project Excellence Award.
Inżynier oprogramowania. Specjalista w zakresie wytwarzania oprogramowania i budowy nowoczesnych rozwiązań informatycznych
Trenerka zrównoważonego rozwoju. Prowadzi warsztaty z raportowania ESG oparte na autorskim programie wykorzystującym praktyczne podejście do sprawozdawczości.
Założycielka marki ESG ASSURED. Twórczyni aplikacji mobilnych wspierających ESG i dekarbonizację.
Certyfikowana psychoterapeutka. W swojej pracy integruje metody różnych podejść psychoterapeutycznych m.in. terapii systemowej, psychodynamicznej, elementów hipnozy i pracy z ciałem.
Doktor nauk ekonomicznych (Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II, rok 2005), magister ekonomii (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, rok 1999).
Jego zainteresowania naukowe i artystyczne koncentrują się wokół animacji 2D, malarstwa cyfrowego, rysunku, ilustracji, multimediów, gier komputerowych oraz sztucznej inteligencji. Autor wielu wystaw indywidualnych, animacji, teledysków i realizacji multimedialnych.
Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej ds. kierunku Grafika komputerowa i Produkcja Multimedialna WSIiZ. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach.
Asystent w Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Katedra Projektowania Graficznego WSIiZ. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół fotografii, realizacji filmów, sztuki mediów cyfrowych i tworzeniu treści wizualnych dla firm.
Asystentka w Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Katedra Projektowania Graficznego w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania.
Prowadzi działalność artystyczną w zakresie fotografii, grafiki komputerowej (ilustracje, tworzenie gier komputerowych) oraz malarstwa olejnego (tradycyjne techniki)
Właścicielka Responsible Business Solutions, Wiceprezeska ESG Impact Network. Wspiera biznes w prawidłowym funkcjonowaniu, optymalizacji i usprawnianiu funkcjonujących systemów zarządzania.
Zarządza logistyką i obsługa klienta w firmie produkcyjnej z branży FMCG. Specjalizuje się w ciągłym doskonaleniu procesów, procedur oraz LEAN związanych z logistyką.
Konsultant i doradca specjalizujący się w narzędziach jakościowych takich jak APQP, PPAP, FMEA, VDA MLA, VDA PPA.
Trener – konsultant, specjalizuje się w systemach zarządzania jakością, narzędziach jakości stosowanych m. in. w branży motoryzacyjnej.
Pracownik Instytutu Badań i Analiz Finansowych zaangażowany w projekty z obszaru finansów publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem finansów samorządowych.
Doktor nauk technicznych w zakresie budowy i eksploatacji maszyn. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się na technikach wydobywania wiedzy z danych.
Psycholog, trenerka, facylitatorka i menedżerka z ponad 10-letnim stażem.