CZAS TRWANIA STUDIÓW
178 godz.
2 semestry
CZESNE
2 400 PLN za semestr
raty miesięczne
FORMA STUDIÓW
online
PIERWSZE ZAJĘCIA
19.10.2024
Zawód social media menedżera jest na wyciągnięcie Twojej ręki. Zostań prawdziwym specjalistą mediów społecznościowych!
Zawód social media menedżera jest na wyciągnięcie Twojej ręki. Zostań prawdziwym specjalistą mediów społecznościowych!
OPIEKUN MERYTORYCZNY KIERUNKU
Studia prowadzone pod patronatem
Obecnie coraz więcej firm oraz organizacji zaczyna pokazywać swoje działania w sieci. Z tego powodu social media menedżer to zawód aktualnie bardzo popularny i przyszłościowy! Jeżeli pracujesz już w branży social media bądź dopiero chcesz podjąć taką pracę, studia na kierunku Social media marketing świetnie przygotują Cię do tego zawodu!
W czasie zajęć posiądziesz wiedzę dotyczącą prowadzenia działań promocyjnych za pomocą mediów społecznościowych, dokładniej Facebook’a, Instagram’a, TikTok’a, YouTube’a, LinkedIn’a oraz Snapchat’a. Program studiów obejmuje tematykę z obszarów analityki biznesowej, kreacji treści, przygotowywania materiałów video i co ważne, wykorzystania narzędzi społecznościowych do realizacji strategii marketingowych i sprzedażowych. Zajęcia prowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem i pasjonaci mediów społecznościowych.
Ze względu na współczesny temat studiów, program zajęć jest stale udoskonalany, abyś jako słuchacz studiów otrzymał aktualną wiedzę. Kształcimy m.in. z zagadnień dotyczących YouTube Shorts, Instagram Reels, Instagram Stories oraz Facebook Live. Dodatkowo w trakcie zajęć poruszane są zagadnienia związane z integracjami (np. użycie systemu Make), tak aby poza wiedzą z wykorzystania samych form social media, słuchacze wiedzieli również jak zwiększać produktywność swoją lub zespołu.
Adresat studiów podyplomowych Social Media
- osoby, które chcą pracować w agencjach marketingowych, jak i w działach marketingowych przedsiębiorstw,
- pracownicy działów social media marketingu,
- osoby, które chcą zrozumieć social media.
Absolwenci otrzymują:
- Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Zobacz film o studiach
O tym jak się zmienił marketing i co warto wiedzieć, aby pracować w marketingu internetowym opowiada opiekun studiów Wojciech Szymański
Wybrane przedmioty
- Digital Customer Experience
- Design Thinking
- Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, LinkedIn, Youtube – działania organiczne i płatne
- Google Analytics i Google Looker Studio
- Nagrywanie i montaż wideo dla Social Media
- Copywriting w Social Media
- Memetyka i real time marketing w Social Media
- Prawne aspekty marketingu w mediach społecznościowych
- Social analytics, listening i monitoring
- Business Intelligence oraz zewnętrzne narzędzia do analizy Social Media
PRZEDMIOT | LICZBA GODZIN | ZAGADNIENIA |
Strategie i trendy w Social Media Marketingu | 6 | Rynek reklamy social mediów na tle innych mediów |
Digital Customer Experience | 8 | Koncepcja podziału kanałów komunikacji na earned, owned i paid media |
Design Thinking | 8 | Podstawowe pojęcia, geneza, ideologia, zasady Design Thinking |
Facebook i Instagram - działania organiczne i płatne | 20 | Jak działa algorytm Facebook |
Snapchat i TikTok - działania organiczne i płatne | 12 | Działanie algorytmu Snapchat i algorytmu TikTok |
LinkedIn - działania organiczne i płatne | 8 | Algorytm LinkedIn |
You Tube - dzuałania organiczne i płatne | 6 | Działanie algorytmu YouTube |
Chatbot i Messenger Marketing | 8 | Możliwości jakie daje firmie chatbot na Facebooku |
Google Analytics i Google Looker Studio | 16 | Google Analytics - panel |
Nagrywanie i montaż wideo dla Social Media | 22 | Zasady produkcji wideo pod konkretne platformy social media Wykorzystanie AI |
Transmisja LIVE | 8 | Przygotowanie do transmisji na żywo |
Prezentacja przed kamerą | 8 | Wystąpienie publiczne a autoprezentacja |
Copywriting w Social Media | 24 | Data Journalism AI w copywritingu |
Memetyka i real time marketing w Social Media | 4 | Definicja Real-Time Marketingu Wykorzystanie sztucznej inteligencji |
Prawne aspekty marketingu w mediach społecznościowych | 8 | Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji a reklama porównawcza, moderowanie forów internetowych i działania niedozwolone |
Social analytics, listening i monitoring | 8 | Facebook Audience Insights |
Business Intelligence oraz zewnętrzne narzędzia do analizy social media | 8 | Przegląd zewnętrznych narzędzi do analizy SM Wykorzystanie AI w analityce biznesowej |
RAZEM: | 178 |
OPINIA OPIEKUNA KIERUNKU
Social Media Marketing
Media społecznościowe rok w rok przyciągają kolejnych użytkowników. Nic więc dziwnego, że na rynku istnieje zapotrzebowanie na specjalistów , którzy potrafią wykorzystać rosnącą popularność social mediów w strategii marketingowej firm różnych wielkości i z różnych branż. Obserwując trendy rynkowe możemy się spodziewać, że to już wysokie zapotrzebowanie będzie jeszcze wzrastało.
Jednocześnie rynek mediów społecznościowych jest niezwykle zmienny. Dlatego też każdy, kto chce rozwijać swoją karierę w marketingu cyfrowym potrzebuje ugruntowanej wiedzy tak, aby z powodzeniem tworzyć angażujące treści i budować trwałe relacje ze swoimi odbiorcami.
W trakcie naszych studiów poznasz tajniki strategii docierania do grup docelowych z mniej i bardziej popularnych platform social media. Nauczysz się także metod korzystania z systemów analitycznych do pomiaru sukcesu swoich kampanii. Zwiększysz tym samym kompetencje w marketingu cyfrowym i otworzysz sobie drzwi do nowych możliwości kariery zawodowej w pasjonującym obszarze biznesu.
dr Wojciech Szymański
Ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce. Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych.
DLACZEGO TEN KIERUNEK?
Opinie absolwentów
WYBIERZ KIERUNEK
Social Media Marketing
CZAS TRWANIA STUDIÓW
178 godz.
2 semestry
CZESNE
2 400 PLN za semestr
raty miesięczne
FORMA STUDIÓW
online
PIERWSZE ZAJĘCIA
19.10.2024