Studia Podyplomowe: Wojciech Szymański

KADRA / TRENERZY

dr Wojciech Szymański

Wojciech Szymański – ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce.

Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych. Wśród klientów Ideo Force znalazły się między innymi takei marki jak BPH TFI, LexisNexis, LG Electronics, Fotojoker, Wolters Kluwer Polska, Multifarb, Melvit, KUKE Finance, Targi Kielce, GlaxoSmithKline, iParts, Uniformix, Norsk Maritimt Forlag AS, Instal-Projekt, Cobi, Pratt & Whitney.

W firmie oprócz koordynowania pracą blisko 50–osobowego zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem Internetu.
Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą. Jest stałym wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, a dodatkowo udziela wykładów gościnnych – m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Zaprojektował i wdrożył 5 unikatowych kierunków studiów podyplomowych związanych z e-marketingiem oraz uczestniczył w projektowaniu specjalności na studiach I i II stopnia dotyczących wykorzystania Internetu w działalności firm.

Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e- marketingowe. Od wielu lat ekspert Agencji Public Relations Exacto oraz serwisu i wydawnictwa Newsline.pl.

Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR, Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze “IDEA Global”.

Jest autorem wielu książek, artykułów oraz publikacji, w tym między innymi: „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”, „Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”, „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, „Leksykon pozycjonowania”.

Kwalifikowany specjalista Google Advertising Professional. Autor audytów użyteczności oraz analiz biznesowych.