CZAS TRWANIA STUDIÓW
188 godz.
2 semestry
CZESNE
2 800 zł PLN za semestr
raty miesięczne
FORMA STUDIÓW
online
PIERWSZE ZAJĘCIA
październik 2024
Stań się ekspertem marketingu internetowego, specjalistą, który pomoże każdej firmie pozyskać wartościowych klientów!
Stań się ekspertem marketingu internetowego, specjalistą, który pomoże każdej firmie pozyskać wartościowych klientów!
OPIEKUN MERYTORYCZNY KIERUNKU
Celem studiów podyplomowych Marketing Internetowy jest wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać media internetowe do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prezentacji i rozpowszechnienia oferty sprzedażowej i kontaktu z klientami. Zajęcia będą przydatne zarówno dla osób zajmujących się szeroko rozumianym marketingiem w sieci, ale też dla tych, którzy pragną prowadzić swój własny sklep internetowy.
Podczas studiów poruszane są najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych w obrębie digital marketingu. Ponadto studia dostarczą umiejętności tworzenia, rozwijania i promocji sklepu internetowego. Słuchacze mogą skorzystać w trakcie studiów z bezpłatnych konsultacji z opiekunem merytorycznym kierunku.
Studia objęte są akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nich posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.
Poznaj korzyści studiowania marketingu internetowego!
- Płatne staże po ukończeniu studiów
Trzem najlepszym absolwentom, Ideo (partner merytoryczny kierunku) zaproponuje płatny (dwumiesięczny) staż umożliwiający zdobycie praktycznych umiejętności w prowadzeniu realnych kampanii internetowych. - Darmowe doradztwo i konsulting dla e-commerce
Dla słuchaczy studiów posiadających własny sklep internetowy bądź chcący taki stworzyć, partner kierunku, firma Ideo, przeprowadzi darmowe doradztwo w tym zakresie. - Będziesz praktykiem marketingu internetowego
Na świecie żyje 7,2 miliarda ludzi, prawie 3 miliardy z nich korzysta z social media zobacz infografiki). Te studia pokażą Ci jak do nich dotrzeć.
Adresat studiów podyplomowych Marketing internetowy
- osoby odpowiadające za działania marketingowe w Internecie,
- pracownicy i właściciele firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem,
- informatycy, programiści i graficy, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu,
- osoby pragnące prowadzić i rozwijać swój własny sklep internetowy.
Absolwenci otrzymują:
- Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
- Punkty recertyfikacyjne DIMAQ
Wybrane przedmioty
- Kształtowanie cyfrowego wizerunku marki: taktyki i trendy
- Przewaga w sieci: sztuczna inteligencja w świecie e-marketingu
- Design Thinking
- Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
- Google Ads i Google Analytics(z przygotowaniem do egzaminu Google)
- Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych
- Prawo w internecie
- Social selling
- Content marketing, copywriting i netykieta
- Użyteczność i dostępność serwisów internetowych – badania i narzędzia
- Tworzenie stron internetowych
- E-mail marketing
- Programy lojalnościowe i afiliacyjne
- Reklama RTB
PRZEDMIOT | LICZBA GODZIN | ZAGADNIENIA |
Kształtowanie cyfrowego wizerunku marki: taktyki i trendy | 8 | Analiza - metody, narzędzia i źródła informacji |
Przewaga w sieci: sztuczna inteligencja w świecie e-marketingu | 4 | Przegląd narzędzi |
Cyfrowa metamorfoza: od podstaw do mistrzostwa w e-marketingu | 8 | Rynek reklamy internetowej |
Design Thinking | 8 | Podstawowe pojęcia |
Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) | 16 | Koncepcje i modele związane z SEO |
Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google) | 16 | Google Ads - panel |
Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google) | 16 | Google Analytics - panel |
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych | 12 | Podstawowe pojęcia i koncepcje związane z web 2.0 |
Prawo w internecie | 4 | Umowy, składanie zleceń i odpowiedzialność prawna w marketingu internetowym |
Social selling | 8 | Kanały i platformy (z naciskiem na LinkedIN) |
Content marketing, copywriting i netykieta | 12 | Sposoby, formy i narzędzia tworzenia treści |
Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia | 16 | Podstawowe pojęcia i koncepcja User Generated Experience |
Kod sukcesu e-commerce: strategie i tajemnice sprzedaży online | 16 | Rynek e-commerce w Polsce |
Tworzenie stron internetowych | 16 | Podstawowe pojęcia (domena, hosting, serwer) |
E-mail marketing | 12 | Budowanie baz danych |
Programy lojalnościowe i afiliacyjne | 8 | Podstawowe pojęcia |
Reklama RTB | 8 | Podstawowe pojęcia z RTB |
RAZEM: | 188 |
OPINIA OPIEKUNA KIERUNKU
Marketing internetowy
DLACZEGO TEN KIERUNEK?
Opinie absolwentów
- Z czystym sumieniem polecam studia podyplomowe w CSP WSIiZ w Rzeszowie. Wiedze, którą tu zrobiłam wykorzystuje w pracy i prywatnych działaniach. Wiedza jest aktualna, dostosowana do najbardziej aktualnych trendów w marketingu. Polecam.
Monika Świetlińska - Polecam dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem. Dużo tematów, szeroki zakres wiedzy.
Barbara Kossak
WYBIERZ KIERUNEK
Marketing internetowy
CZAS TRWANIA STUDIÓW
188 godz.
2 semestry
CZESNE
2 800 zł PLN za semestr
raty miesięczne
FORMA STUDIÓW
online
PIERWSZE ZAJĘCIA
październik 2024