STUDIA PODYPLOMOWE / Informatyka, Specjalistyczne

Marketing internetowy

ZAPISZ SIĘ NA STUDIA

CZAS TRWANIA STUDIÓW

188 godz.

2 semestry

CZESNE

2 800 zł PLN za semestr

raty miesięczne

FORMA STUDIÓW

online

PIERWSZE ZAJĘCIA

październik 2024

Stań się ekspertem marketingu internetowego, specjalistą, który pomoże każdej firmie pozyskać wartościowych klientów!

OPIEKUN MERYTORYCZNY KIERUNKU

Studia prowadzone pod patronatem

IDEO
DIMAQ

Celem studiów podyplomowych Marketing Internetowy jest wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać media internetowe do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prezentacji i rozpowszechnienia oferty sprzedażowej i kontaktu z klientami. Zajęcia będą przydatne zarówno dla osób zajmujących się szeroko rozumianym marketingiem w sieci, ale też dla tych, którzy pragną prowadzić swój własny sklep internetowy.

Podczas studiów poruszane są najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych w obrębie digital marketingu. Ponadto studia dostarczą umiejętności tworzenia, rozwijania i promocji sklepu internetowego. Słuchacze mogą skorzystać w trakcie studiów z bezpłatnych konsultacji z opiekunem merytorycznym kierunku.

Studia objęte są akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nich posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.


Poznaj korzyści studiowania marketingu internetowego!

  1. Płatne staże po ukończeniu studiów
    Trzem najlepszym absolwentom, Ideo (partner merytoryczny kierunku) zaproponuje płatny (dwumiesięczny) staż umożliwiający zdobycie praktycznych umiejętności w prowadzeniu realnych kampanii internetowych.
  2.  

  3. Darmowe doradztwo i konsulting dla e-commerce
    Dla słuchaczy studiów posiadających własny sklep internetowy bądź chcący taki stworzyć, partner kierunku, firma Ideo, przeprowadzi darmowe doradztwo w tym zakresie.
  4.  

  5. Będziesz praktykiem marketingu internetowego
    Na świecie żyje 7,2 miliarda ludzi, prawie 3 miliardy z nich korzysta z social media zobacz infografiki). Te studia pokażą Ci jak do nich dotrzeć.

Adresat studiów podyplomowych Marketing internetowy

  • osoby odpowiadające za działania marketingowe w Internecie,
  • pracownicy i właściciele firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem,
  • informatycy, programiści i graficy, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu,
  • osoby pragnące prowadzić i rozwijać swój własny sklep internetowy.

Absolwenci otrzymują:

  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
  • Punkty recertyfikacyjne DIMAQ

Wybrane przedmioty

  • Kształtowanie cyfrowego wizerunku marki: taktyki i trendy
  • Przewaga w sieci: sztuczna inteligencja w świecie e-marketingu
  • Design Thinking
  • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
  • Google Ads i Google Analytics(z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych
  • Prawo w internecie
  • Social selling
  • Content marketing, copywriting i netykieta
  • Użyteczność i dostępność serwisów internetowych – badania i narzędzia
  • Tworzenie stron internetowych
  • E-mail marketing
  • Programy lojalnościowe i afiliacyjne
  • Reklama RTB

PRZEDMIOT

LICZBA GODZIN

ZAGADNIENIA

Kształtowanie cyfrowego wizerunku marki: taktyki i trendy

8

Analiza - metody, narzędzia i źródła informacji
Definiowanie celów
Definiowanie grup docelowych
Metody budżetowania i rozliczania kampanii
Pomiar skuteczności
Marketing offline vs online

Przewaga w sieci: sztuczna inteligencja w świecie e-marketingu

4

Przegląd narzędzi
Przykłady zastosowań
Regulacje prawne

Cyfrowa metamorfoza: od podstaw do mistrzostwa w e-marketingu

8

Rynek reklamy internetowej
Internauci w Polsce i na świecie
Kanały komunikacji w Internecie
Rodzaje i klasyfikacja podmiotów związanych z rynkiem reklamy w Internecie
Podstawowe modele zakupu i emisji reklamy w sieci
Podstawowe narzędzia i wskaźniki
Współpraca z agencją - podstawowe zagadnienia
Trendy
Narzędzia do analizy kondycji działań e-marketingowych
Metody i źródła pozyskiwania danych oraz narzędzia powiązane z Big Data
Podstawowe pojęcia i koncepcje związane z marketingiem mobilnym
Aplikacje mobilne
Reklama mobilna
Serwisy mobilne i responsywne
SMS marketing

Design Thinking

8

Podstawowe pojęcia
Geneza, ideologia, zasady
Metody i narzędzia
Zastosowanie szkolenia Design Thinking w swojej pracy

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

16

Koncepcje i modele związane z SEO
SEM / SEO / PPC - podstawowe pojęcia
Wyniki wyszukiwania i pozycjonowanie w wyszukiwarce
Efektywność działań SEM
Podstawowe pojęcia
Mechanika SEO
Definiowanie słów kluczowych

Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google)

16

Google Ads - panel
Koncepcje i modele związane z PPC
Efektywność działań SEM
Podstawowe pojęcia
Definiowanie słów kluczowych
Bidding w reklamie PPC
Copy w reklamie PPC
Rodzaje i formaty reklamy video

Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)

16

Google Analytics - panel
Podstawowe pojęcia i narzędzia związane z webanalityką
Cele i konwersja
Wskaźniki i wymiary

Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych

12

Podstawowe pojęcia i koncepcje związane z web 2.0
Platformy social media
Social Listening i monitoring
Planowanie i publikowanie contentu
Reklama w sieciach społecznościowych
Efektywność social media marketingu
KPI i analityka
Efektywność video advertising
Programy graficzne przy prowadzeniu profilów na SM

Prawo w internecie

4

Umowy, składanie zleceń i odpowiedzialność prawna w marketingu internetowym
Aspekty prawa autorskiego w sieci
RODO (elementy)

Social selling

8

Kanały i platformy (z naciskiem na LinkedIN)
Możliwości wykorzystania Social Selling w marketingu
KPI i analityka

Content marketing, copywriting i netykieta

12

Sposoby, formy i narzędzia tworzenia treści
Ogólne wytyczne tworzenia treści
Reklama natywna
Storytelling

Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia

16

Podstawowe pojęcia i koncepcja User Generated Experience
Heurystyki Nielsena
Metody i narzędzia analiz i pomiaru UX
Testy A/B oraz badania User Experience serwisu internetowego
Podstawowe pojęcia i koncepcje User Experience
Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych

Kod sukcesu e-commerce: strategie i tajemnice sprzedaży online

16

Rynek e-commerce w Polsce
Podstawowe pojęcia i koncepcję handlu w sieci
Najważniejsze koncepcje e-marketingowe
Zasady handlu elektronicznego
Metody komunikacji z klientem w Internecie
Proces zakupowy klienta w Internecie
Trendy w e-marketingu i e-commerce
Automatyzacja w e-commerce
Zarządzanie zespołem e-commerce
Szczegółowe omówienie systemów: Shoper, Magento, Woocommerce

Tworzenie stron internetowych 

16

Podstawowe pojęcia (domena, hosting, serwer)
Podstawy HTML, CSS, PHP
System Wordpress

E-mail marketing

12

Budowanie baz danych
Spam
Email design
Zarządzanie danymi i prywatność
Testowanie
Mierniki i efektywność e-mail marketingu
Narzędzia

Programy lojalnościowe i afiliacyjne

8

Podstawowe pojęcia
Narzędzia
Strategie wykorzystania
KPI i analityka
Zarządzanie danymi i prywatność

Reklama RTB

8

Podstawowe pojęcia z RTB
Formaty reklamy display
Mechanika działania
Efektywność reklamy display
Podstawowe pojęcia i koncepcje Programmatic

RAZEM:

188

OPINIA OPIEKUNA KIERUNKU

Marketing internetowy

DLACZEGO TEN KIERUNEK?

Opinie absolwentów
    • Z czystym sumieniem polecam studia podyplomowe w CSP WSIiZ w Rzeszowie. Wiedze, którą tu zrobiłam wykorzystuje w pracy i prywatnych działaniach. Wiedza jest aktualna, dostosowana do najbardziej aktualnych trendów w marketingu. Polecam.
      Monika Świetlińska
    • Polecam dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem. Dużo tematów, szeroki zakres wiedzy.
      Barbara Kossak

WYBIERZ KIERUNEK

Marketing internetowy

CZAS TRWANIA STUDIÓW

188 godz.

2 semestry

CZESNE

2 800 zł PLN za semestr

raty miesięczne

FORMA STUDIÓW

online

PIERWSZE ZAJĘCIA

październik 2024