Jeśli nauka, to tylko od praktyków biznesu. I to takich, którzy odnoszą sukcesy na rynku, pełniąc kluczowe role w firmach czy też prowadząc je.
Członek International Project Management Association Polska; certyfikowany kierownik projektów – IPMA C oraz Prince, akredytowany Konsultant Funduszy Europejskich.
opiekun merytoryczny kierunku:
Ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce. Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych.
Adwokat, prowadzi własną Kancelarię Adwokacką. Od 10 lat specjalizuje się w prawie zamówień publicznych oraz prawie nowych technologii (IT).
Praktyk marketingu. Specjalizuje się w marketingu cyfrowym i strategii sprzedażowej oraz marketingowej, w tym zarządzaniu i wdrażaniu platform programmatic oraz systemach automatyzacji marketingu.
Projektant chatbotów oraz strategii marketingowych. Autor publikacji i szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci, a także narracji i literaturoznawstwa.
Menedżer IT. Specjalizuje się w analizie, projektowaniu, wdrażaniu i badaniu aplikacji komercyjnych.
Ekspertka ds. e-marketingu oraz e-commerce, zawodowo związana z agencją Ideo Force s. z o.o. gdzie łączy role Wiceprezesa Zarządu i Client Service Director.
Prowadzi rozbudowane strategie Marketing Automation oraz realizuje działania mające na celu nawiązywanie długotrwałych relacji z Klientami za pośrednictwem kanału e-mail.
Specjalista w obszarze SEO oraz analityki internetowej. Na co dzień zajmuje się pozycjonowaniem stron, sklepów internetowych oraz wdrażaniem narzędzi analitycznych, a także przeprowadzaniem analiz i wizualizacją danych.
Specjalista w dziedzinie LinkedIn. Specjalizuje się w szkoleniach i wdrożeniach programów Social Selling i Employee Advocacy,
Specjalistka Social Media. Opracowuje kompleksowe strategie, plany, harmonogramy publikacji. Prowadzi analizy stron w mediach społecznościowych.