STUDIA PODYPLOMOWE / Informatyka, Specjalistyczne, Zarządzanie
Menedżer e-commerce
ZAPISZ SIĘ NA STUDIACZAS TRWANIA STUDIÓW
186 godz.
2 semestry
CZESNE
2 600 PLN za semestr
raty miesięczne
FORMA STUDIÓW
online
PIERWSZE ZAJĘCIA
październik 2024
Te studia sprawią, że staniesz się specjalistą w branży e-commerce. Będziesz wiedział jak wykorzystać internet do celów sprzedażowych!
Te studia sprawią, że staniesz się specjalistą w branży e-commerce. Będziesz wiedział jak wykorzystać internet do celów sprzedażowych!
OPIEKUN MERYTORYCZNY KIERUNKU
Studia prowadzone pod patronatem
Siatka przedmiotów na studiach Menedżer e-commerce została ułożona tak, by każda zdobyta umiejętność przydała się w realnych sytuacjach związanych z handlem elektronicznym. Ze względu na praktyczny charakter studiów w programie przewidzianych jest 36h zajęć projektowych. W ramach projektów słuchacze rozwiązują w podgrupach praktyczne problemy z branży e-commerce i konsultują swoje rozwiązania z prowadzącym. Ponadto treści ujęte w programie studiów przygotowują słuchaczy do egzaminów Google Ads i Google Analytics.
Program studiów obejmuje najbardziej aktualne i praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania internetu do celów sprzedażowych. Celem studiów jest wykształcenie osób doskonale odnajdujących się i funkcjonujących w branży e-commerce. Efekt ten osiągamy, dzięki podzieleniu programu studiów na trzy grupy tematyczne: podstawy sprzedaży i marketingu sieciowego, zasady budowania i zarządzania strukturami e-commerce oraz sposoby generowania sprzedaży.
Studia objęte są akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicy otrzymują do wykorzystania punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.
Adresat studiów podyplomowych Menedżer e-commerce
- zarządzający przedsięwzięciami e-commerce,
- przedsiębiorcy planujący wykorzystanie Internetu jako kanału sprzedaży,
- kierownicy i dyrektorzy działów e-commerce lub/i działów handlowych,
- specjaliści ds. marketingu i sprzedaży,
- osoby kształtujące wizerunek organizacji oraz realizujące strategie sprzedażowe,
- wszyscy zainteresowani wykorzystaniem Internetu w komunikacji z klientem.
Absolwenci otrzymują:
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Zobacz film o studiach
O tym jak się zmienił marketing i co warto wiedzieć, aby pracować w marketingu internetowym opowiada opiekun studiów Wojciech Szymański
Wybrane przedmioty
- Wprowadzenie do sprzedaży oraz podstawy sprzedaży elektronicznej
- Charakterystyka branży e-commerce
- Biznesplan sklepu internetowego
- Rozpoczynanie sprzedaży internetowej
- Tworzenie i zarządzanie zespołem e-commerce
- Analityka oraz zarządzanie doświadczeniem użytkownika (z przygotowaniem do egzaminu Google Analytics)
- Promocja e-commerce poprzez wyszukiwarki (z przygotowaniem do egzaminu Google Ads)
- Promocja e-commerce poprzez social media
- Strategie e-mailingowe w e-commerce
- Szczególne formy promocji w e-commerce
- Repetytorium oraz powtórzenie materiału
PRZEDMIOT | LICZBA GODZIN | ZAGADNIENIA |
Wprowadzenie do sprzedaży oraz podstawy sprzedaży elektronicznej | 12 | Przygotowanie produktu - usługi do sprzedaży |
Charakterystyka branży e-commerce | 20 (w tym 6h projektu) | Prawo w handlu internetowym |
Biznesplan sklepu internetowego | 14 (w tym 6h projektu) | Czynniki sukcesu w e-commerce |
Rozpoczynanie sprzedaży internetowej | 32 (w tym 8h projektu) | Techniczne tworzenie sklepu internetowego |
Promocja e-commerce poprzez wyszukiwarki | 34 (w tym 8h projektu) | Pozycjonowanie sklepu internetowego Google Ads dla e-commerce |
Tworzenie i zarządzanie zespołem e-commerce | 8 | Podstawy rekrutacji |
Analityka oraz zarządzanie doświadczeniem użytkownika | 12 | Analiza strategiczna w e-commerce |
Promocja e-commerce poprzez social media | 20 (w tym 8h projektu) | Facebook Ads |
Strategie e-mailingowe w e-commerce | 8 | Tworzenie strategii e-mailingowych |
Wykorzystywanie AI do produkcji contentu na potrzeby ecommerce | 8 | GEN AI w copywritingu |
Lojalizacja klienta | 8 | Systemy afiliacyjne |
Automatyzacja no-code | 4 | Automatyzacje marketingowe w e-commerce Narzędzia no-code |
Repetytorium oraz powtórzenie materiału | 6 | |
RAZEM: | 186 |
OPINIA OPIEKUNA KIERUNKU
Menedżer e-commerce
Nie ulega żadnej wątpliwości, że pierwsze miesiące 2020 roku niesamowicie przyspieszyły cyfrową transformację w prawie wszystkich aspektach gospodarki. Nagle pojawiło się mnóstwo klientów, którzy przenieśli się z offline’u i chcieli skorzystać z usług sklepów internetowych. Z drugiej strony normalne jest, że mocno zwiększyła się konkurencja w tej dziedzinie. To wszystko sprawiło, że postanowiłem stworzyć kierunek studiów kierowany do osób, które wiążą swoją przyszłość zawodową z handlem internetowym, albo wręcz planują otworzenie własnego e-sklepu.
Zastanawiając się jak sprawić, aby program studiów objął kluczowe elementy decydujące o sukcesie w branży e-commerce podzieliłem go na trzy grupy tematyczne:
- podstawy sprzedaży i marketingu sieciowego,
- zasady budowania i zarządzania strukturami w e-commerce,
- sposoby generowania sprzedaży.
Podział ten sprawia, że każdy ze Słuchaczy będzie mógł skoncentrować się na bardzo konkretnym wycinku działalności e-commerce przy jednoczesnym poznaniu całości. Mówiąc w skrócie, najważniejsze w tych studiach jest, aby nasz absolwent był w stanie stworzyć własny sklep internetowy, prowadzić go na co dzień i rozwijać poprzez poprowadzenie własnej kampanii w Google czy Facebook’u. Zapraszam na studia!
dr Wojciech Szymański
Ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce. Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych.
DLACZEGO TEN KIERUNEK?
Opinie absolwentów
- Program studiów podyplomowych okazał się niezwykle wartościowy i spełnił moje oczekiwania. W trakcie trwania zajęć miałam możliwość pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania e-commerce, nowoczesnych technologii oraz strategii marketingowych w kanale online. Program był dobrze zorganizowany, a jego zawartość merytoryczna bardzo aktualna i odpowiadająca na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce. Kadra wykładowców składała się z ekspertów posiadających bogate doświadczenie praktyczne i teoretyczne. Szczególnie cenne były dla mnie zajęcia warsztatowe oraz projekty grupowe, które pozwoliły na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Możliwość współpracy z innymi uczestnikami studiów, wymiana doświadczeń i pomysłów, była niezwykle inspirująca i rozwijająca. Dzięki tym zajęciom nauczyłam się efektywnie zarządzać zespołami projektowymi oraz wdrażać innowacyjne rozwiązania w mojej firmie. Monika Bury
- Miałam przyjemność studiować na kierunku Menedżer e-commerce i spokojnie mogę polecić uczelnię WSiZ. Wszystkie wykłady i ćwiczenia były prowadzone przez osoby z doświadczeniem. Każde spotkanie było o czasie a wykładowcy zawsze byli przygotowani do zajęć. Obsługa studiów zawsze pomocna, wszystkie potrzebne informacje były nam dostarczane. Rzetelna uczelnia. Justyna Zajączkowska
WYBIERZ KIERUNEK
Menedżer e-commerce
CZAS TRWANIA STUDIÓW
186 godz.
2 semestry
CZESNE
2 600 PLN za semestr
raty miesięczne
FORMA STUDIÓW
online
PIERWSZE ZAJĘCIA
październik 2024