Jeśli nauka, to tylko od praktyków biznesu. I to takich, którzy odnoszą sukcesy na rynku, pełniąc kluczowe role w firmach czy też prowadząc je.
Ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce. Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych.
opiekun merytoryczny kierunku:
Jest menedżerem z doświadczeniem zdobytym w firmach polskich i międzynarodowych, m.in. Pioneer, Netia, Allianz. Po ponad 20 latach spędzonych w międzynarodowych korporacjach, pracuje jako trener/konsultant biznesu.
Pasjonat e-maili, mailingów i newsletterów. Od 2010 zaprojektował setki mailingów, posegmentował kilka milionów subskrybentów, opisał kilkanaście case study i wywalczył parę nagród. Autor książki E-mail marketing oswojony.
Praktyk marketingu. Specjalizuje się w marketingu cyfrowym i strategii sprzedażowej oraz marketingowej, w tym zarządzaniu i wdrażaniu platform programmatic oraz systemach automatyzacji marketingu.
Projektant chatbotów oraz strategii marketingowych. Autor publikacji i szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci, a także narracji i literaturoznawstwa.
Specjalista w dziedzinie zarządzania informacją o produkcie. Optymalizuje i rozwija systemy ecommerce.
Ekspertka ds. e-marketingu oraz e-commerce, zawodowo związana z agencją Ideo Force s. z o.o. gdzie łączy role Wiceprezesa Zarządu i Client Service Director.
Prowadzi rozbudowane strategie Marketing Automation oraz realizuje działania mające na celu nawiązywanie długotrwałych relacji z Klientami za pośrednictwem kanału e-mail.
Radca prawny. Doradza przedsiębiorcom, między innymi w zakresie prawa ochrony danych osobowych oraz prawa e-commerce.
Manager i podcaster w środowisku e-commerce. Pełni rolę CEO spółki Farmer Direct, która jest właścicielem serwisu LokalnyRolnik.pl.
Senior Online Advertising Specialist w agencji Ideo Force. Prowadzi szkolenia z zakresu Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics oraz Google Tag Manager.