CZAS TRWANIA STUDIÓW
188 godz.
2 semestry
CZESNE
2 800 zł PLN za semestr
raty miesięczne
FORMA STUDIÓW
online
PIERWSZE ZAJĘCIA
26.10.2024
Stań się ekspertem marketingu internetowego, specjalistą, który pomoże każdej firmie pozyskać wartościowych klientów!
Stań się ekspertem marketingu internetowego, specjalistą, który pomoże każdej firmie pozyskać wartościowych klientów!
OPIEKUN MERYTORYCZNY KIERUNKU
Celem studiów podyplomowych Marketing Internetowy jest wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać media internetowe do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prezentacji i rozpowszechnienia oferty sprzedażowej i kontaktu z klientami. Zajęcia będą przydatne zarówno dla osób zajmujących się szeroko rozumianym marketingiem w sieci, ale też dla tych, którzy pragną prowadzić swój własny sklep internetowy.
Podczas studiów poruszane są najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych w obrębie digital marketingu. Ponadto studia dostarczą umiejętności tworzenia, rozwijania i promocji sklepu internetowego. Słuchacze mogą skorzystać w trakcie studiów z bezpłatnych konsultacji z opiekunem merytorycznym kierunku. W ramach czesnego uczestnik studiów otrzymuje egzemplarz publikacji dr W. Szymańskiego “E-commerce sztuka budowania zaufania”.
Studia objęte są akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nich posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.
Poznaj korzyści studiowania marketingu internetowego!
- Płatne staże po ukończeniu studiów
Trzem najlepszym absolwentom, Ideo (partner merytoryczny kierunku) zaproponuje płatny (dwumiesięczny) staż umożliwiający zdobycie praktycznych umiejętności w prowadzeniu realnych kampanii internetowych. - Darmowe doradztwo i konsulting dla e-commerce
Dla słuchaczy studiów posiadających własny sklep internetowy bądź chcący taki stworzyć, partner kierunku, firma Ideo, przeprowadzi darmowe doradztwo w tym zakresie. - Będziesz praktykiem marketingu internetowego
Na świecie żyje 7,2 miliarda ludzi, prawie 3 miliardy z nich korzysta z social media zobacz infografiki). Te studia pokażą Ci jak do nich dotrzeć.
Adresat studiów podyplomowych Marketing internetowy
- osoby odpowiadające za działania marketingowe w Internecie,
- pracownicy i właściciele firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem,
- informatycy, programiści i graficy, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu,
- osoby pragnące prowadzić i rozwijać swój własny sklep internetowy.
Absolwenci otrzymują:
- Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
- Punkty recertyfikacyjne DIMAQ
Wybrane przedmioty
- Rola marketingu internetowego w biznesie
- Strategie marketingu internetowego
- Wprowadzenie do AI, automatyzacji oraz nocode
- Design Thinking
- Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
- Google Ads i Google Analytics(z przygotowaniem do egzaminu Google)
- Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych
- Prawa autorskie i własność intelektualna w erze generatywnej AI
- Social selling
- Content marketing, copywriting i netykieta z wykorzystaniem AI
- Tworzenie stron internetowych w oparciu o no-code i AI
- E-mail marketing
- Programy lojalnościowe i afiliacyjne
- Reklama RTB
- User Experience – badania i narzędzia
PRZEDMIOT | LICZBA GODZIN | ZAGADNIENIA |
Rola marketingu internetowego w biznesie | 6 | Rynek reklamy internetowej |
Strategie marketingu internetowego | 8 | Analiza - metody, narzędzia i źródła informacji |
Wprowadzenie do AI, automatyzacji oraz no-code | 8 | Typy AI Case studies - dobre i złe zastosowania AI |
Prawa autorskie i własność intelektualna w erze generatywnej AI | 4 | Umowy, składanie zleceń i odpowiedzialność prawna w marketingu internetowym |
Design Thinking | 8 | Podstawowe pojęcia |
Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) | 16 | Koncepcje i modele związane z SEO |
Reklama w wyszukiwarkach: Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google) oraz Microsoft Ads | 16 | Google Ads - panel |
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych | 8 | Podstawowe pojęcia i koncepcje związane z web 2.0 |
Social selling | 8 | Kanały i platformy (z naciskiem na LinkedIN) KPI i analityka |
Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google) | 16 | Google Analytics - panel |
Content marketing, copywriting, i netykieta wraz z wykorzystaniem AI | 12 | Sposoby, formy i narzędzia tworzenia treści |
Generowanie obrazu i wideo poprzez AI | 8 | Generowanie obrazu poprzez AI |
Sukces w e-commerce: strategie i tajemnice sprzedaży online | 12 | Rynek eCommerce w Polsce |
Tworzenie stron internetowych w oparciu o no-code oraz AI | 16 | Podstawowe pojęcia (domena, hosting, serwer) |
E-mail marketing | 12 | Budowanie baz danych |
Programy lojalnościowe i afiliacyjne | 6 | Podstawowe pojęcia |
Reklama RTB | 8 | Podstawowe pojęcia z RTB |
User Experience - badania i narzędzia | 16 | Podstawowe pojęcia i koncepcja User Generated Experience |
RAZEM: | 188 |
OPINIA OPIEKUNA KIERUNKU
Marketing internetowy
DLACZEGO TEN KIERUNEK?
Opinie absolwentów
- Z czystym sumieniem polecam studia podyplomowe w CSP WSIiZ w Rzeszowie. Wiedzę, którą tu uzyskałam wykorzystuję w pracy i prywatnych działaniach. Wiedza jest aktualna, dostosowana do najbardziej aktualnych trendów w marketingu. Polecam.
Monika Świetlińska - Polecam dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem. Dużo tematów, szeroki zakres wiedzy.
Barbara Kossak - Z przyjemnością polecam studia podyplomowe na kierunku Marketing Internetowy na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania (WSIZ). Program studiów jest doskonale dostosowany do aktualnych trendów, oferując praktyczne i trafne treści, które są niezbędne w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu. Prowadzący są wysokiej klasy specjalistami, posiadającymi bogate doświadczenie i kompetencje w szeroko pojętym marketingu, co przekłada się na wysoką jakość przekazywanej wiedzy. Atmosfera panująca na uczelni jest bardzo przyjazna i sprzyja nauce. Dużym atutem jest również możliwość studiowania on-line, co jest szczególnie korzystne w semestrze zimowym. Gorąco polecam te studia każdemu, kto chce rozwijać swoje umiejętności i wiedzę w dziedzinie marketingu internetowego.
Edyta Kozdroń - Z przyjemnością rekomenduję studia podyplomowe na kierunku Marketing Internetowy na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, które ukończyłem. Program wyróżniał się wysokim poziomem merytorycznym i praktycznym podejściem do nauki. Zajęcia były prowadzone w formie zdalnej przez wykwalifikowaną kadrę akademicką oraz ekspertów z branży, co zapewniało wygodę i elastyczność. Program był dobrze zorganizowany i obejmował szeroki zakres aktualnych tematów, odpowiadając na potrzeby rynku. Mimo zdalnej formy, wsparcie ze strony wykładowców oraz pracowników administracyjnych było nieocenione. Zdobyta wiedza przyczyniła się do mojego rozwoju oraz pozwoliła na usystematyzowanie mojej dotychczasowej wiedzy.
Tomasz Zaborniak
WYBIERZ KIERUNEK
Marketing internetowy
CZAS TRWANIA STUDIÓW
188 godz.
2 semestry
CZESNE
2 800 zł PLN za semestr
raty miesięczne
FORMA STUDIÓW
online
PIERWSZE ZAJĘCIA
26.10.2024