STUDIA PODYPLOMOWE / Informatyka, Specjalistyczne

Marketing internetowy

ZAPISZ SIĘ NA STUDIA

CZAS TRWANIA STUDIÓW

188 godz.

2 semestry

CZESNE

2 800 zł PLN za semestr

raty miesięczne

FORMA STUDIÓW

online

PIERWSZE ZAJĘCIA

26.10.2024

Stań się ekspertem marketingu internetowego, specjalistą, który pomoże każdej firmie pozyskać wartościowych klientów!

Zajęcia w trakcie realizacji, zapytaj o wolne miejsca.

OPIEKUN MERYTORYCZNY KIERUNKU

Studia prowadzone pod patronatem

IDEO
DIMAQ

Celem studiów podyplomowych Marketing Internetowy jest wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać media internetowe do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prezentacji i rozpowszechnienia oferty sprzedażowej i kontaktu z klientami. Zajęcia będą przydatne zarówno dla osób zajmujących się szeroko rozumianym marketingiem w sieci, ale też dla tych, którzy pragną prowadzić swój własny sklep internetowy.

Podczas studiów poruszane są najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych w obrębie digital marketingu. Ponadto studia dostarczą umiejętności tworzenia, rozwijania i promocji sklepu internetowego. Słuchacze mogą skorzystać w trakcie studiów z bezpłatnych konsultacji z opiekunem merytorycznym kierunku. W ramach czesnego uczestnik studiów otrzymuje egzemplarz publikacji dr W. Szymańskiego “E-commerce sztuka budowania zaufania”.

Studia objęte są akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nich posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.


Poznaj korzyści studiowania marketingu internetowego!

  1. Płatne staże po ukończeniu studiów
    Trzem najlepszym absolwentom, Ideo (partner merytoryczny kierunku) zaproponuje płatny (dwumiesięczny) staż umożliwiający zdobycie praktycznych umiejętności w prowadzeniu realnych kampanii internetowych.
  2.  

  3. Darmowe doradztwo i konsulting dla e-commerce
    Dla słuchaczy studiów posiadających własny sklep internetowy bądź chcący taki stworzyć, partner kierunku, firma Ideo, przeprowadzi darmowe doradztwo w tym zakresie.
  4.  

  5. Będziesz praktykiem marketingu internetowego
    Na świecie żyje 7,2 miliarda ludzi, prawie 3 miliardy z nich korzysta z social media zobacz infografiki). Te studia pokażą Ci jak do nich dotrzeć.

Adresat studiów podyplomowych Marketing internetowy

  • osoby odpowiadające za działania marketingowe w Internecie,
  • pracownicy i właściciele firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem,
  • informatycy, programiści i graficy, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu,
  • osoby pragnące prowadzić i rozwijać swój własny sklep internetowy.

Absolwenci otrzymują:

  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
  • Punkty recertyfikacyjne DIMAQ

Wybrane przedmioty

  • Rola marketingu internetowego w biznesie
  • Strategie marketingu internetowego
  • Wprowadzenie do AI, automatyzacji oraz nocode
  • Design Thinking
  • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
  • Google Ads i Google Analytics(z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych
  • Prawa autorskie i własność intelektualna w erze generatywnej AI
  • Social selling
  • Content marketing, copywriting i netykieta z wykorzystaniem AI
  • Tworzenie stron internetowych w oparciu o no-code i AI
  • E-mail marketing
  • Programy lojalnościowe i afiliacyjne
  • Reklama RTB
  • User Experience – badania i narzędzia

PRZEDMIOT

LICZBA GODZIN

ZAGADNIENIA

Rola marketingu internetowego w biznesie

6

Rynek reklamy internetowej
Internauci w Polsce i na świecie
Kanały komunikacji w Internecie
Rodzaje i klasyfikacja podmiotów związanych z rynkiem reklamy w Internecie
Podstawowe modele zakupu i emisji reklamy w sieci
Współpraca z agencją - podstawowe zagadnienia
Narzędzia do analizy kondycji działań e-marketingowych
Metody i źródła pozyskiwania danych oraz narzędzia powiązane z BIG DATA
Podstawowe pojęcia i koncepcje związane z marketingiem mobilnym
Aplikacje mobilne
Reklama mobilna
Serwisy mobilne i responsywne
SMS marketing

Strategie marketingu internetowego 

8

Analiza - metody, narzędzia i źródła informacji
Definiowanie celów
Definiowanie grup docelowych
Metody budżetowania i rozliczania kampanii
Pomiar skuteczności
Podstawowe narzędzia i wskaźniki
Marketing offline vs online
Trendy

Wprowadzenie do AI, automatyzacji oraz no-code

8

Typy AI
Przegląd narzędzi
Przykłady zastosowań
Regulacje prawne

Case studies - dobre i złe zastosowania AI


Prawa autorskie i własność intelektualna w erze generatywnej AI

4

Umowy, składanie zleceń i odpowiedzialność prawna w marketingu internetowym
Aspekty prawa autorskiego w sieci
Prawa autorskie i własność intelektualna w erze generatywnej AI
Prywatność danych i bezpieczeństwo
Regulacje prawne dotyczące generatywnej AI
RODO i ochrona danych w kontekście AI

Design Thinking

8

Podstawowe pojęcia
Geneza, ideologia, zasady
Metody i narzędzia Design Thinking
Zastosowanie  Design Thinking w praktyce

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

16

Koncepcje i modele związane z SEO
SEM / SEO / PPC - podstawowe pojęcia
Wyniki wyszukiwania i pozycjonowanie w wyszukiwarce
Efektywność działań SEM
Podstawowe pojęcia
Mechanika SEO
Definiowanie słów kluczowych

Reklama w wyszukiwarkach: Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google) oraz Microsoft Ads

16

Google Ads - panel
Microsoft Ads - panel
Koncepcje i modele związane z PPC
Efektywność działań SEM
Podstawowe pojęcia
Definiowanie słów kluczowych
Bidding w reklamie PPC
Copy w reklamie PPC
Rodzaje i formaty reklamy video

Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych

8

Podstawowe pojęcia i koncepcje związane z web 2.0
Platformy social media
Social Listening i monitoring
Planowanie i publikowanie kontentu
Reklama w sieciach społecznościowych
Efektywność social media marketingu
KPI i analityka
Efektywność video advertising
Programy graficzne do wyk. przy prowadzeniu profilów na SM
Wykorzystanie AI

Social selling

8

Kanały i platformy (z naciskiem na LinkedIN)
Możliwości Social selling w stosunku do sprzedaży tradycyjnej

KPI i analityka

Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)

16

Google Analytics - panel
Podstawowe pojęcia i narzędzia związane z webanalityką
Cele i konwersja
Wskaźniki i wymiary
Looker Studio

Content marketing, copywriting, i netykieta wraz z wykorzystaniem AI

12

Sposoby, formy i narzędzia tworzenia treści
Ogólne wytyczne tworzenia treści
Reklama natywna
Storytelling
Prompting
Wykorzystani Ai
Systemy AI do generowania tekstu

Generowanie obrazu i wideo poprzez AI

8

Generowanie obrazu poprzez AI
Generowanie wideo poprzez AI

Sukces w e-commerce: strategie i tajemnice sprzedaży online

12

Rynek eCommerce w Polsce
Podstawowe pojęcia i koncepcję handlu w sieci
Najważniejsze koncepcje e-marketingowe
Zasady handlu elektronicznego
Metody komunikacji z klientem w Internecie
Proces zakupowy klienta w Internecie
Trendy w e-marketingu i e-commerce
Automatyzacja w e-commerce
Zarządzanie zespołem e-commerce
Szczegółowe omówienie systemów: Shoper, Magento, Woocommerce

Tworzenie stron internetowych w oparciu o no-code oraz AI

16

Podstawowe pojęcia (domena, hosting, serwer)
Podstawy HTML, CSS, PHP
System Wordpress
Stawianie stron na no-code
Wykorzystanie AI do generowania kodu HTML, CSS, HTML itp.

E-mail marketing

12

Budowanie baz danych
Spam
Email design
Zarządzanie danymi i prywatność
Testowanie
Mierniki i efektywność e-mail marketingu
Narzędzia e-mail marketingu

Programy lojalnościowe i afiliacyjne

6

Podstawowe pojęcia
Narzędzia
Strategie wykorzystania
KPI i analityka
Zarządzanie danymi i prywatność

Reklama RTB

8

Podstawowe pojęcia z RTB
Formaty reklamy display
Mechanika działania
Efektywność reklamy display
Podstawowe pojęcia i koncepcje Programmatic

User Experience - badania i narzędzia

16

Podstawowe pojęcia i koncepcja User Generated Experience
Heurystyki Nielsena
Metody i narzędzia analiz i pomiaru UX
Testy A/B oraz badania User Experience serwisu internetowego
Podstawowe pojęcia i koncepcje User Experience
Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
AI w UX

RAZEM:

188

OPINIA OPIEKUNA KIERUNKU

Marketing internetowy

DLACZEGO TEN KIERUNEK?

Opinie absolwentów
    • Z czystym sumieniem polecam studia podyplomowe w CSP WSIiZ w Rzeszowie. Wiedzę, którą tu uzyskałam wykorzystuję w pracy i prywatnych działaniach. Wiedza jest aktualna, dostosowana do najbardziej aktualnych trendów w marketingu. Polecam.
      Monika Świetlińska
    • Polecam dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem. Dużo tematów, szeroki zakres wiedzy.
      Barbara Kossak
    • Z przyjemnością polecam studia podyplomowe na kierunku Marketing Internetowy na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania (WSIZ). Program studiów jest doskonale dostosowany do aktualnych trendów, oferując praktyczne i trafne treści, które są niezbędne w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu. Prowadzący są wysokiej klasy specjalistami, posiadającymi bogate doświadczenie i kompetencje w szeroko pojętym marketingu, co przekłada się na wysoką jakość przekazywanej wiedzy. Atmosfera panująca na uczelni jest bardzo przyjazna i sprzyja nauce. Dużym atutem jest również możliwość studiowania on-line, co jest szczególnie korzystne w semestrze zimowym. Gorąco polecam te studia każdemu, kto chce rozwijać swoje umiejętności i wiedzę w dziedzinie marketingu internetowego.
      Edyta Kozdroń
    • Z przyjemnością rekomenduję studia podyplomowe na kierunku Marketing Internetowy na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, które ukończyłem. Program wyróżniał się wysokim poziomem merytorycznym i praktycznym podejściem do nauki. Zajęcia były prowadzone w formie zdalnej przez wykwalifikowaną kadrę akademicką oraz ekspertów z branży, co zapewniało wygodę i elastyczność. Program był dobrze zorganizowany i obejmował szeroki zakres aktualnych tematów, odpowiadając na potrzeby rynku. Mimo zdalnej formy, wsparcie ze strony wykładowców oraz pracowników administracyjnych było nieocenione. Zdobyta wiedza przyczyniła się do mojego rozwoju oraz pozwoliła na usystematyzowanie mojej dotychczasowej wiedzy.

      Tomasz Zaborniak

WYBIERZ KIERUNEK

Marketing internetowy

CZAS TRWANIA STUDIÓW

188 godz.

2 semestry

CZESNE

2 800 zł PLN za semestr

raty miesięczne

FORMA STUDIÓW

online

PIERWSZE ZAJĘCIA

26.10.2024