STUDIA PODYPLOMOWE / Studia Master of Business Administration (MBA), Zarządzanie

MBA – Master of Business Administration

ZAPISZ SIĘ NA STUDIA

CZAS TRWANIA STUDIÓW

280 godz.

2 semestry

CZESNE

7 400 PLN za semestr

raty miesięczne

FORMA STUDIÓW

stacjonarna

PIERWSZE ZAJĘCIA

jesień 2025

Studia MBA to ważny krok w karierze każdego menedżera. Zajęcia na naszych studiach prowadzą praktycy biznesu, którzy osiągnęli sukces w dziedzinie zarządzania.

OPIEKUN MERYTORYCZNY KIERUNKU

Studia prowadzone pod patronatem

Inprogress


TUV NORD


K&K Selekt

Studia MBA (Master of Business Administration) realizujemy koncentrując się na rzeczywistych podstawach zarządzania i sprawdzonych w praktyczny sposób metodach pracy z ludźmi. Uczymy swobody funkcjonowania w globalnym, wielokulturowym rynku pracowniczym oraz posługiwania się nowoczesnymi technikami informatycznymi ze szczególnym wykorzystaniem analizy biznesowej oraz e-marketingu.

Program zawiera treści przydatne dla menedżerów chcących zaistnieć zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i lokalnych firmach rodzinnych. Dodatkowo słuchacze biorą udział w akredytowanym szkoleniu Digital Transformation Foundation, wspierającym umiejętności wprowadzania transformacji cyfrowej do organizacji. W ramach studiów uczestnicy otrzymują certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, a osoby zainteresowane przystąpieniem do dodatkowego (odpłatnego) egzaminu mogą uzyskać certyfikat Digital Transformation Foundation.

Studia MBA przygotowują także do pełnienia funkcji członka organów nadzorczych oraz członka organów zarządzających spółek skarbu państwa zgodnie z rozporządzeniami ustawy z 16.12.2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym.


Adresat studiów MBA

Na studia zapraszamy ludzi otwartych na najnowsze techniki zarządzania i nowe technologie, poszukujących rozwiązań, które zadecydują o ich menedżerskim sukcesie. W trakcie studiów, poza zajęciami dydaktycznymi (wykłady, warsztaty, laboratoria), słuchacze pracują w niewielkich grupach przygotowując dwa projekty mające odniesienie do realnych zagadnień biznesowych.

Na zakończenie studiów słuchacz, we współpracy z wybranym z grona wykładowców mentorem, przygotowuje indywidualny projekt biznesowy. Warunkiem koniecznym skorzystania ze studiów MBA jest posiadanie wyższego wykształcenia (na poziomie co najmniej licencjackim) oraz minimum czteroletnie doświadczenie zawodowego.



Absolwenci otrzymują:

  • Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych
  • Dyplom MBA
  • Zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia Digital Transformation Foundation wydane przez Inprogress sp. z o.o.

Do rejestracji na studia MBA prosimy przygotować dyplom ukończenia studiów wyższych oraz CV potwierdzające przynajmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe.

Wybrane przedmioty

  • Praktyka zarządzania firmą
  • Rozwój personelu i system oceny
  • Zarządzanie zmianą – motywacja pracownika i zespołu
  • Sprzedaż i negocjacje
  • Prawne aspekty zarządzania personelem
  • Myślenie strategiczne i przełomowe modele biznesowe
  • Lean management – najlepsze praktyki „szczupłego zarządzania”
  • Dokumenty finansowe i ich interpretacja
  • Wstęp do analityki biznesowej, narzędzia IT we wspomaganiu decyzji

PRZEDMIOT

LICZBA GODZIN

ZAGADNIENIA

Zajęcia integracyjne

4

Gry i zabawy wymagające współpracy zespołowej

Praktyka zarządzania firmą

16

Strategia i taktyka zarządzania firmą
Rola przywódcy/lidera i menedżera w firmie
Zadania i cechy menedżera
Techniki menedżerskie w zarządzaniu zespołem
Odpowiedzialność menedżera wobec interesariuszy firmy

Komunikacja interpersonalna i praca zespołowa

16

Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Zasady i techniki efektywnego słuchania i mówienia.
Bariery skutecznej komunikacji.
Rola emocji w komunikacji. Komunikacja asertywna.
Budowanie zespołu i współdziałanie w pracy zespołowej.
Role zespołowe. Zasady i techniki efektywnej pracy zespołowej.

Rekrutacja i selekcja

8

Zrozumienie kluczowych zagadnień związanych z rekrutacją i selekcją.
Przygotowanie do tworzenia efektywnych procesów rekrutacji w dużych organizacjach.
Skuteczna selekcja i weryfikacja kandydatów.
Nabycie umiejętności mapowania i oceny procesu rekrutacji za pomocą wskaźników efektywności i jakości (KPI & SLA)

Rozwój personelu i system oceny

16

Psychologiczne zachowania ludzi w organizacji. Człowiek w organizacji: cykl życia pracownika i style przywództwa.
Zasady uczenia się ludzi dorosłych w oparciu o model cyklu Kolba. Nowoczesne narzędzia doskonalenia kompetencji i zarządzania wiedzą w organizacji.
Efektywne wykorzystanie potencjału pracowników – zarządzanie rozwojem pracowników poprzez budowanie zaangażowania (engagement & Enablement ).
Talenty w organizacji: diagnoza i rozwój. Succession planning.
Ocena pracowników: cele, modele i zasady.
Zarządzanie zmianą: komunikacja i radzenie sobie ze stresem w procesie zmiany. Model V.U.C.A
Rola menedżera w procesach rozwojowych.

Zarządzanie zmianą - motywacja pracownika i zespołu

12

Motywowanie do zmian - wpływ motywacji zewnętrznej i wewnętrznej na aktywność pracowników.

Praca z oporem wobec zmian.
Tworzenie systemów organizacyjno - motywacyjnych w organizacji - case study.
Język motywacji w rozmowach oceniających i zarządczych.
Motywowanie do zmian w sytuacjach zespołowych.
Case study - style menedżerskie w narzucaniu kultury zespołowej.

Procesy analityczne w zarządzaniu strategicznym

16

Procesy analityczne jako podstawa podejmowania decyzji strategicznych
Badania i analizy jako element zarządzania strategicznego
Strategia firmy
Rodzaje strategii
Zasady budowy dokumentów strategicznych
Strategia i działania operacyjne
Planowanie, wdrażanie, kontrola i ocena efektów działań strategicznych

Prawo cywilne i handlowe, prawo spółek i odpowiedzialność organów spółki

8

Prawo cywilne – podstawowe pojęcia.
Sposoby zawierania umów.
Zasady odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej.
Rodzaje spółek.
Organy spółek.
Odpowiedzialność wspólników i członków organów spółek.

Szkolenie Digital Transformation Foundation

16

Kontekst transformacji cyfrowej

Rewolucje przemysłowe

Technologie wykładnicze

VUCA, BANI i Czarne łabędzie

Modele Biznesowe i Business Model Canvas

Model Run – Grow – Transform (Gartner)

Przykłady transformacji

Etapy wdrażania technologii

Czynniki wpływające na powodzenie transformacji

Kategorie pryncypiów transformacyjnych

Kompetencje transformacyjne

Role w transformacji

Zarządzanie transformacją

Model planowania transformacji

Inspiracje.

Sprzedaż i negocjacje

16

System strategii sprzedażowej Heksagon - kształtowanie produktu i sposoby sprzedaży.
Wprowadzenie do negocjacji – cechy sprzedawcy i negocjatora.
Negocjowanie w systemie win-win.
Określanie strategii negocjacji – case study.
Prezentacja projektu – strategia sprzedażowa firmy.

Employer Branding

8

Definicja employer branding.
Jakość marki pracodawcy - co o niej decyduje.
Employee Value Proposition, a może Emotional Value Proposition.
Przygotowanie i realizacja strategii employer branding.

Zarządzanie projektem

8

Projekty i programy jako narzędzia realizacji strategii organizacji.
Rola zarządzania projektami w organizacji.
Zakres odpowiedzialności w strategicznym zarządzaniu projektem.
Dojrzałość projektowa organizacji.
Business case jako narzędzie podejmowania decyzji.
Dobór i priorytetyzacja projektów w organizacji.
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPIs) projektów i programów.
Zarządzanie ryzykiem w projektach.
Skrzynka narzędziowa project managera.

E-marketing i e-sprzedaż

8

Rynek reklamy internetowej oraz najnowsze trendy w e-marketingu.
Narzędzie E-marketing self diagnostics (Samodzielna diagnostyka działań e-marketingowych).
Metody i narzędzia marketingu w sieci.
E-commerce - projektowanie, procesy biznesowe i automatyzacja działań

Zarządzanie jakością i zrównoważonym rozwojem

12

Pojęcie jakości, model KANO.
Podejście procesowe w zarządzaniu jakością.
Najpopularniejsze systemy zarządzania jakością, ISO 9001.
Zarządzanie czynnikiem ludzkim, „parszywa dwunastka”.
Projekt wdrażania systemu zarządzania jakością.
Najczęstsze błędy w zarządzaniu jakością.

Dokumenty finansowe i ich interpretacja

16

Wstępna analiza bilansu, rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów pieniężnych.
Ocena płynności finansowej na podstawie sprawozdania finansowego.
Analiza rentowności w ujęciu memoriałowym i kasowym.
Ocena stanu i struktury zadłużenia oraz zdolności przedsiębiorstwa do obsługi zadłużenia.
Efektywność gospodarki kapitałem obrotowym przedsiębiorstwa.
Syntetyczne metody oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa.
Metody oceny zagrożenia przedsiębiorstwa upadłością.

Prawne aspekty zarządzania personelem

8

Zatrudnienie i jego rodzaje. Źródła prawa.
Pracownicze i niepracownicze formy zatrudnienia.
Swoboda zatrudnienia i jej ograniczenia.
Zakaz dyskryminacji w zatrudnieniu.
Mobbing i jego skutki prawne.
Zmiany w trakcie zatrudnienia, ustanie zatrudnienia.
Skutki prawne naruszenia prawa zatrudnienia i zasady dochodzenia roszczeń związanych z zatrudnieniem.

Myślenie strategiczne i przełomowe modele biznesowe

12

Podstawowe różnice pomiędzy myśleniem strategicznym a planowaniem strategicznym
Model biznesowy - definicje i zastosowanie (komercjalizacja produktów i usług)
Modele biznesowe w środowisku hiperkonkurencji
Modele biznesowe jako źródło przewagi konkurencyjnej dla firm typu start-up
Główne elementy modelu biznesowego
Equilibrium i doskonała konkurencja vs. potrzeby konsumenckie - dlaczego firmy potrzebują nowych modeli biznesowych
Modele biznesowe vs. strategie biznesowe
Innowacyjne technologie i modele biznesowe
Fundamentalne cele strategiczne w procesie tworzenia przełomowych modeli biznesowych
Rola modeli biznesowych w zmieniającej się gospodarce cyfrowej
Generowanie modeli biznesowych – case study

Umowy handlowe z wykonawcami i klientami

8

Oświadczenie woli.
Zasada swobody umów.
Umowy nazwane i nienazwane.
Zawieranie, zmiana i rozwiązywanie umów.
Odpowiedzialność umowna.
Analiza wybranych rodzajów umów.

Lean management - najlepsze praktyki wdrażania "szczupłego zarządzania"

8

Motywacja i inspiracja do ciągłego doskonalenia.
Ergo Lean Management – humanizm i etos pracy.
Marnotrawstwo – sztuka rozpoznawania i eliminacji.
Narzędzia lean i powiązane.
Skuteczne wdrażanie filozofii Lean Management.

Optymalizacja zintegrowanego planowania w integracji ze sprzedażą i zakupami

8

Planowanie zintegrowane.
Produkcja – planowanie i rozliczanie.
Technologia i konstrukcja.
Sprzedaż, zakupy i logistyka.
Zintegrowane planowanie – optymalizacja.

Wdrażanie strategii Lean w organizacji

8

Tworzenie Strategicznej Karty Wyników w oparciu o czynniki wewnętrzne i zewnętrzne organizacji
Definiowanie kluczowych wskaźników zarządzania przedsiębiorstwem
Hoshin Kanri jako narzędzie alokowania zasobów
Monitorowanie i Raportowanie wyników.
Mapowanie ruchów, transportu materiałów na layout’ach zakładu.
Tabele transportowe – macierz zdefiniowanych przepływów materiałów.
Obliczanie zmiennej częstotliwości ruchów materiałowych.
Wdrażanie usprawnień – milk-runner, kanban, supermarkety, składowanie chaotyczne.
ABC XYZ, redukcje zapasów, zgodność zapasów, inwentaryzacje ciągłe.
Optymalizacja kosztów obsługi magazynów.

Zarządzanie finansami, podejmowanie decyzji inwestycyjnych

12

Budżetowanie i controlling.
Sprawozdawczość finansowa.
Rynek kapitałowy i struktura kapitałowa firmy.
Długoterminowe decyzje finansowe.
Różne ujęcia zysku. Miary EVA, MEVA.
Szacowanie kosztu kapitału własnego i zarządzanie kosztem kapitału przedsiębiorstwa.
Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa.
Metody oceny projektów inwestycyjnych. Metody proste: stopa zwrotu, okres zwrotu. Metody złożone: zdyskontowany okres zwrotu, wartość teraźniejsza netto, zmodyfikowana wartość teraźniejsza netto, wewnętrzna stopa zwrotu, zmodyfikowana wewnętrzna stopa zwrotu.
Analiza wrażliwości i scenariuszy.

Wstęp do analityki biznesowej, narzędzia IT we wspomaganiu decyzji

16

Kontekst organizacyjny analityki biznesowej (perspektywa poziomów zarządzania, kategorii decyzji menedżerskich, oraz strategiczna analityki biznesowej, dane, informacja i wiedza – różnice oraz własności).
Proces tworzenia modeli dla analityki biznesowej (pojęcia związane z tworzeniem modeli analitycznych – parametry, zmienne decyzyjne, ograniczenia, miara wykonania, kategorie modeli, weryfikacja i walidacja modeli).
Obszary zastosowań analityki biznesowej.
Metody, techniki i narzędzia analityki biznesowej.
Przygotowywanie danych do analizy.
Analiza danych za pomocą tabel oraz funkcji statystycznych.
Optymalizacja liniowa i analiza wrażliwości.
Analiza warunkowa i analityka predyktywna.
Modelowanie symulacyjne.
Wizualizacja i prezentacja danych.

Modelowanie, analiza i optymalizacja procesów biznesowych

16

Orientacja procesowa przedsiębiorstw – istota, cele oraz korzyści.
Wprowadzenie do modelowania biznesowego – istota oraz podstawowe obszary zastosowań, możliwości i ograniczenia.
Standardy modelowania procesów biznesowych.
Modelowanie biznesowe z wykorzystaniem rozszerzeń języka UML.
Modelowanie i analiza procesów biznesowych z wykorzystaniem standardu BPMN.

Sukcesja w biznesie

8

Sukcesja – zagrożenia i wyzwania.

Dostępne narzędzia prawne w planowaniu sukcesji.

Formy prowadzenia działalności gospodarczej a planowanie sukcesji.

Reorganizacje przedsiębiorstw i dobór najlepszego modelu sukcesyjnego.

Sukcesja menedżerska.

Zarządzanie Fundacją Rodzinną i obowiązki menedżerów.

Projekt końcowy


Na zakończenie studiów słuchacz przygotowuje projekt obejmujący realny problem biznesowy wymagający analizy i rozwiązania. Projekt przygotowywany jest pod kierunkiem mentora wybranego przez słuchacza spośród kadry prowadzącej zajęcia na studiach. Przygotowując i prezentując rozwiązania projektowe słuchacz ma za zadanie wykorzystać wiedzę i umiejętności nabyte w trakcie studiów.

OPINIA OPIEKUNA KIERUNKU

MBA – Master of Business Administration

Jak skutecznie zarządzać ludźmi? Odpowiedzi na to pytanie szukają i otrzymują ją uczestnicy studiów MBA. Najważniejszą cechą studiów MBA jest to, że praktyka zarządzania jest ważniejsza od teorii zarządzania. Z tego też powodu źródłem wiedzy i umiejętności na tych studiach są zarówno wykładowcy i polecana przez nich literatura oraz dotychczasowe doświadczenia uczestników. Studia pozwalają na dzielenie się takimi doświadczeniami podczas prowadzonych zajęć i rozwiązywania realnych biznesowych sytuacji (case studies).

W ostatecznym efekcie studiów MBA nasi słuchacze twórczo porównują swoje doświadczenia zarządcze z kompetencjami innych uczestników studiów i na trwale zapamiętują najlepsze praktyki zarządzania. Aby do tego doprowadzić podzieliliśmy program studiów na trzy moduły: Moduł FIRMA I ŚWIAT ZEWNĘTRZNY ma za zadanie dostarczyć wiedzy  o otoczeniu biznesowym firmy i narzędziach podejmowania prawidłowych decyzji zarządczych.

Moduł ORGANIZACJA dostarcza umiejętności wykorzystania posiadanej informacji do podejmowania decyzji operacyjnych decydujących o działalności firmy. Następnie, posiadając wiedzę i  mając przygotowaną strukturę funkcjonowania jesteśmy gotowi do zmierzenia się z kluczowym obszarem decydującym o sukcesie w zarządzaniu, a mianowicie obszarem ZARZĄDZANIA LUDŹMI.

Tak oto w skrócie możemy scharakteryzować nasze studia MBA, kierunek który często podsumowuje to, co słuchacze już wiedzą i nadaje ostrość widzenia potrzebną do radzenia sobie z kolejnymi wyzwaniami zarządczymi. Zapraszam również do zapoznania się z artykułem o studiach MBA oraz zobaczenia filmu nagranego podczas graduacji absolwentów szóstej edycji studiów:

Bartłomiej Cieszyński - opiekun merytoryczny kierunku: Zarządzanie sprzedażą i marketingiem

Bartłomiej Cieszyński, MBA

Jest menedżerem z doświadczeniem zdobytym w firmach polskich i międzynarodowych, m.in. Pioneer, Netia, Allianz. Po ponad 20 latach spędzonych w międzynarodowych korporacjach, pracuje jako trener/konsultant biznesu.

DLACZEGO TEN KIERUNEK?

Opinie absolwentów
    • Bardzo merytoryczny program. Pozwala zrozumieć istotę funkcjonalności firmy w otoczeniu konkurencji. Pozwala poznać całe spektrum wiedzy o firmie.
      Piotr Bugajski
    • Podstawową wartością z zajęć jest rozszerzenie dotychczasowej wiedzy na temat biznesu oraz poznanie wielu wartościowych osób w toku studiów.
      Artur Sitarz
    • Studia w pełni spełniły moje oczekiwania. Możliwość obcowania i czerpania doświadczeń od takich praktyków i bez wątpienia autorytetów w swoich dziedzinach jak Bartłomiej Cieszyński, Roman Wieczorek, Sławomir Gawroński, Agnieszka Pala i inni prowadzący (niestety nie sposób wszystkich wymienić) jest bezcennym doświadczeniem, które skłania do refleksji i przewartościowania zasad, którymi kierujemy się na co dzień. Nie bez znaczenia pozostają również kontakty nawiązanie nie tylko z prowadzącymi, ale również ze wszystkimi słuchaczami studiów MBA, z którymi znajomości nawiązane w trakcie 1,5 roku studiów przetrwają z pewnością przez lata i zaowocują również w kontaktach biznesowych. Nie mogę tu pominąć samej organizacji studiów, która również jest na wysokim poziomie. Bez wątpienia mogę polecić studia na kierunku MBA na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania wszystkim, którzy chcą podnosić kwalifikacje lub usystematyzować swoją wiedzę.
      Łukasz Węglarz
    • Szczerze rekomenduję, dla mnie osobiście było to zebranie aspektów funkcjonowania w biznesie i sprzedaży w jedną całość. Niewątpliwie wartością dodaną była możliwość poznania i zaprzyjaźnienia się z Kolegami i Koleżankami ze studiów.
      Ewa Ożóg-Baran
    • 1. Organizacja studiów bardzo dobra 2. Przygotowanie merytoryczne oraz przekaz wiadomości bardzo dobre 3. Jakość wykładowców – bez zastrzeżeń 4. Bez zastrzeżeń atmosfera
      Sławomir Cisek
    • Studia poszerzają horyzonty. Ciekawy, elastyczny program studiów.
      Magdalena Biernacka
    • Organizacja studiów: bdb 2. Merytoryka-poziom: db 3. Jakość wykładów: bdb 4. Atmosfera: bdb.
      Konrad Dudek
    • Bardzo dobra organizacja studiów oraz program.
      Krystian Golik
    • Program studiów został stworzony w sposób kompletny i stwarza możliwości rozwoju nie tylko osobom robiącym karierę w korporacjach ale również tym, którzy dążą do rozwoju osobistego i zawodowego. Program studiów był skoncentrowany na całościowej tematyce biznesowej co powodowało że nie było zajęć które mógłbym wskazać jako nieprzydatne bądź nudne. Pomimo że niektórych zagadnień z programu studiów nie będę wykorzystywał, to za każdym razem miałem możliwość rozwijania swoich kompetencji menadżerskich. Niezwykle interesujące były dla mnie zajęcia prowadzone przez praktyków poszczególnych zagadnień, związanych z tematyką zarządzania biznesem. Doświadczenie i zaangażowanie kadry dydaktycznej oraz aktywne uczestnictwo słuchaczy pozytywnie wpływały na atmosferę zajęć. Przygotowanie od strony technicznej wzorowe. Osoby które zdecydują się na studia Master of Business Administration w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z pewnością dołączą do grona zadowolonych absolwentów tej uczelni. Studia oceniam wzorowo.
      Sylwester Kozak
    • Okres od listopada 2018 do lutego 2020, kiedy uczestniczyłem w zajęciach MBA na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, był z pewnością był jednym z najciekawszych i najbardziej inspirujących okresów w moim życiu zawodowym. To była doskonała platforma wymiany doświadczeń i idei zarówno z koleżankami i kolegami ze studiów, jak i z prowadzącymi zajęcia. W 100% polecam studia MBA na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
      Marek Mielnik
    • Studia podyplomowe na kierunku MBA prowadzone przez WSIiZ w Rzeszowie są idealną fuzją wiedzy praktycznej oraz solidnych podstaw teoretycznych, umożliwiającą profesjonalne funkcjonowanie w środowisku biznesowym. Studia z przyjemnością mogę zarekomendować wszystkim osobom, które oczekują rozwoju i pogłębienia swoich kompetencji zawodowych. Profesjonalna kadra naukowa w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem praktyków spełni oczekiwania nawet najbardziej dojrzałych zawodowo kandydatów.
      Filip Andrzej Cetera
    • Z wielką przyjemnością rekomenduję studia MBA w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania jako doskonałą formę na pogłębienie umiejętności w zakresie zarządzania. To przede wszystkim doskonały dobór kadry wykładowczej, przekazana olbrzymia ilość wiedzy, nie tylko tej dydaktycznej, lecz również praktycznej w bardzo wielu obszarach. Pozwoliło mi to zrewidować, usystematyzować, a w szczególności pogłębić swoje dotychczasowe doświadczenia i umiejętności managerskie. Studia MBA to doskonała atmosfera prowadzonych zajęć, to bardzo wysoki poziom merytoryczny pozostałych studentów oraz ciekawa wymiana doświadczeń i kontaktów. Myślę, że w swojej dalszej pracy zawodowej będę wielokrotnie sięgał do notatek czy książek, a przede wszystkim wiedzy zdobytej w toku studiów MBA.
      Piotr Legutko
    • Jestem bardzo zadowolony, że zdecydowałem się na ten kierunek studiów. Poszerzyłem swoją wiedzę, zdobyłem nowe umiejętności i poznałem wspaniałych ludzi. Gorąco polecam 🙂
      Jan Boratyn
    • Studia MBA zostały zorganizowane w sposób profesjonalny. Jakość wykładów była dla mnie zadowalająca. Atmosfera podczas studiów godna polecenia.
      Damian Szajner
    • Studia MBA na WSIiZ pozwoliły mi na nadążanie za zmianami, za wyzwaniami biznesowymi. Spotkałem Managerów z różnych branż, wykładowców oraz praktyków i to z nimi wymieniałem poglądy i doświadczenia z różnych środowisk kulturowych i zawodowych. Poszerzyłem horyzonty zarządzania, uzyskałem nowe, wszechstronne spojrzenie na życie zawodowe i nie tylko. Już wdrożyłem nowo uzyskane kompetencje i widzę efekty w moim zespole. Dostrzegam kolejne szanse i możliwości. Polecam każdemu Managerowi taki challenge.
      Artur Chmaj
    • Studia MBA prowadzone są przez świetnie dobrany i profesjonalnie wykwalifikowany zespół wykładowców. Wiedza teoretyczna często przeplatana jest przykładami praktycznymi, co równie często jest uzupełniane poprzez historie studentów (co w przypadku MBA można by bardziej określić jako profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem). Program studiów jest dopracowywany z roku na rok, co świadczy o profesjonalnym podejściu uczelni, a co z kolei daje uczestnikom pewność, że zdobyta wiedza odpowiada aktualnym potrzebom rynku. Polecam i zachęcam do wzięcia udziału.
      Leszek Maziarz
    • Zdecydowanie polecam studia MBA na WSIZ. Zajęcia były profesjonalnie zorganizowane, prowadzone przez fachowców, włączając również praktyków biznesu. Można było zdobyć oraz poszerzyć wiedzę z wielu zakresów, od umiejętności interpersonalnych po twardą wiedzę z zakresu finansów i zarządzania. Sama uczelnia jest również zorganizowana w bardzo profesjonalny sposób, bardzo fajna aplikacja mobilna, szybki i jasny przepływ informacji.
      Piotr Uzar
    • Studia w pełni spełniły moje oczekiwania. Zyskałem nowe kompetencje, których do tej pory mi brakowało. Polecam podyplomowe studia MBA każdemu, kto zajmuje stanowiska kierownicze i zarządcze. Studia te pozwalają zobaczyć inne aspekty działalności organizacji, których w większości przypadków nikt nie zauważa i może sądzić, że to nie jego odpowiedzialność. Z pewnością wiedzę, którą pozyskałem w trakcie tych studiów będę wykorzystywał w swojej obecnej i przyszłej pracy. Organizacja studiów bardzo dobra, przygotowanie merytoryczne oraz przekaz wiedzy bardzo dobre, atmosfera również.
      Łukasz Gładysiewicz
    • Studia MBA w centrum Studiów Podyplomowych WSIiZ w Rzeszowie polecam wszystkim, którzy chcą poszerzać swoje horyzonty, zdobywać wartościową wiedzę i rozwijać swoje kompetencje menedżerskie. Poziom prowadzonych zajęć oceniam bardzo wysoko, wykładowcy z ogromnym doświadczeniem przekazują przede wszystkim wiedzę praktyczną. Ciekawe, rozwijające dyskusje z grupą to cenny dodatek. Całość uzupełnia świetna organizacja i bardzo sympatyczna atmosfera. Serdecznie polecam!
      Jolanta Malinowska

WYBIERZ KIERUNEK

MBA – Master of Business Administration

CZAS TRWANIA STUDIÓW

280 godz.

2 semestry

CZESNE

7 400 PLN za semestr

raty miesięczne

FORMA STUDIÓW

stacjonarna

PIERWSZE ZAJĘCIA

jesień 2025