KADRA / TRENERZY

Paweł Szczyrek

Wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania oraz Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki. Obowiązki dydaktyczne łączy z pracą w charakterze kierownika projektów marketingowych oraz Creative and content managera w agencji Ideo Force. W swojej pracy stara się realizować postulat interdyscyplinarności i łączyć wiedzę oraz umiejętności z zakresu narratologi, językoznawstwa i marketingu internetowego. W obrębie jego zainteresowań badawczych znajdują się między innymi problemy dezautomatyzacji percepcji użytkownika sieci, storytellingu, wykorzystania interfejsów konwersacyjnych w działaniach promocyjnych.

Projektant chatbotów oraz strategii marketingowych. Autor publikacji i szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci, a także narracji i literaturoznawstwa.

W jego dorobku dydaktycznym znajdują się zajęcia z przedmiotów takich jak: Content marketing i copywriting, Social media. Reklama i wideo, Marketing automation, Technologie internetowe, Analityka i narzędzia w digital marketingu, Google ads i Google Analytics, E-marketing.
Prowadził projekty między innymi dla takich marek jak: DHL, CEVA Logistics, Uczelnia Techniczno-Handlowa.