KADRA / TRENERZY
Tomasz Kwiatkowski
Z branżą e-marketingu zawodowo związany od 2014 roku. W tym czasie miał do czynienia z wieloma projektami e-commerce, zwiększając współczynnik konwersji, niezależnie od branży, kanałów sprzedażowych, ilości użytkowników oraz ich doświadczeń zakupowych. Na co dzień zajmuje się między innymi planowaniem i wdrażaniem kompleksowych strategii e-marketingowych.
Prowadzi rozbudowane strategie Marketing Automation oraz realizuje działania mające na celu nawiązywanie długotrwałych relacji z Klientami za pośrednictwem kanału e-mail. Nadzoruje działania we współpracy ze znanymi influencerami oraz jest odpowiedzialny za przygotowanie cyklów dedykowanych filmów instruktażowo-promocyjnych dla dużych klientów w branży automotive. Specjalizuje się w rozwoju sklepów internetowych oraz ich optymalizacją pod kątem UX, w oparciu o testy A/B oraz analizę doświadczeń zakupowych Klientów. Planuje działania dla modeli CPS i CPL, tworzy i egzekwuje kampanie promocyjne, rabatowe i voucherowe w oparciu o analitykę danych.
Od kilku lat prowadzi wykłady na kilkunastu przedmiotach na uczelniach wyższych z obszaru e-marketingu oraz e-commerce. Nominowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej w konkursie Dyrektor E-commerce Roku.