KADRA / TRENERZY

Bartolomeo R. Bialas

Od ponad 20 lat specjalizuje się w strategicznym brandingu i marketingu (Brand Strategy, Competitive Marketing Strategies, Cross-Cultural Consumer Psychology). Pracował dla agencji brandingowych, marketingowych i reklamowych oraz takich klientów jak: MGM Grand, Nevada Governor’s Office of Economic Development, The Wynn Resort, New York-New York, Luxor Hotel & Casino, White Square Gallery (Berlin-Germany/Las Vegas-USA), The Rivers Casino (Pittsburgh, PA), RackStar, Plaza Hotel & Casino, ALDEC, Goodwill Industries International, ING Group.

Profesor wizytujący na prestiżowych uniwersytetach w Ameryce Łacińskiej i Europie:

  • University del Istmo
  • Rafael Landivar University
  • University del Valle
  • Galen University
  • University of Palermo
  • Francisco Marroquin University
  • International Business School / The University of Buckingham

Bartolomeo Bialas prowadzi autorskie seminaria z takich przedmiotów, jak:

Strategic Brand Management: Psychological and Cultural Perspectives,

International Marketing: Cross-Cultural Market, Research and Export Management,

Strategic Marketing: Advertising and Integrated Brand Promotion Perspective, Strategic Thinking, Global Consumer Behavior.