KADRA / TRENERZY
Bartolomeo R. Bialas
Od ponad 20 lat specjalizuje się w strategicznym brandingu i marketingu (Brand Strategy, Competitive Marketing Strategies, Cross-Cultural Consumer Psychology). Pracował dla agencji brandingowych, marketingowych i reklamowych oraz takich klientów jak: MGM Grand, Nevada Governor’s Office of Economic Development, The Wynn Resort, New York-New York, Luxor Hotel & Casino, White Square Gallery (Berlin-Germany/Las Vegas-USA), The Rivers Casino (Pittsburgh, PA), RackStar, Plaza Hotel & Casino, ALDEC, Goodwill Industries International, ING Group.
Profesor wizytujący na prestiżowych uniwersytetach w Ameryce Łacińskiej i Europie:
- University del Istmo
- Rafael Landivar University
- University del Valle
- Galen University
- University of Palermo
- Francisco Marroquin University
- International Business School / The University of Buckingham
Bartolomeo Bialas prowadzi autorskie seminaria z takich przedmiotów, jak:
Strategic Brand Management: Psychological and Cultural Perspectives,
International Marketing: Cross-Cultural Market, Research and Export Management,
Strategic Marketing: Advertising and Integrated Brand Promotion Perspective, Strategic Thinking, Global Consumer Behavior.